Silverado og kabinet
Fra : MaxG

Dato : 25-06-01 13:06

Skal hen og købe/bygge ny pc inden for den nærmeste tid.

Ligger meget vægt på at den skal være støjsvag, og overvejer derfor at købe
en Noise Control kabinet.
Men her kommer så problemmet:

Regner med at købe en Asus A7V266A og en AMD proc.og så anvende en silverado
køler, men der står på hjemmesiden at der ikke er plads i et NC kabinet.

Hvilket kabinet kan jeg så bruge så der er plads til blæseren ??

Erfaringer ønskes. planen er at anvende en Enermax 350W forsyning. Gode råd
generalt mht, til støjsvag pc modtages.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 25-06-01 16:44

On Mon, 25 Jun 2001 14:06:21 +0200, MaxG wrote:

> [...]
>køler, men der står på hjemmesiden at der ikke er plads i et NC kabinet.

Det er da vist kun NoiseControl's XXL kabinetter som ikke har plads til
Silveradoen. Jeg har selv et NoiseControl Midi ATX og Silverado.

Venlig hilsen
Henrik Dissing