xml parser
Fra : Allan Lohse

Dato : 30-11-06 10:45

Hejsa,

Skal have kørt et xml feed ind i en mysql database, findes der nogle guider
til dette på nettet, som beskriver de helt grundlæggende funktioner ??

- Allan

Fra : Christian Joergensen

Dato : 30-11-06 11:08

Det nemmeste er nok noget DOM: http://php.net/dom

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk | Visit us at: http://www.gmta.info

Fra : jan bom trap

Dato : 01-12-06 07:18

Allan Lohse wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> til dette på nettet, som beskriver de helt grundlæggende funktioner ??

jeg har selv lige skullet kode en løsning der indlæser xml i en mysql DB.
jeg brugte simpleXML på php 5 søg evt. på simplexml på www.php.net

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne