God mozzarella ?
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-06 19:48

Hejsa Alle

Hvor får man noget lækker mozzarella ost henne?

Den i Netto er lidt kedelig, de havde en i forige uge som spotvare der var
lavet på bøffelmælk, og den smagte rigtigt godt, hvad køber i af mozzarella
og hvor ??

Mvh
Morten

Fra : Tina

Dato : 14-09-06 20:11

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den i Netto er lidt kedelig, de havde en i forige uge som spotvare der var
> lavet på bøffelmælk, og den smagte rigtigt godt, hvad køber i af

Kig i de større supermarkeder, fx Iso, Føtex, de plejer at have
bøffelmælksmozarella på hylderne.

Tina

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 15-09-06 08:42

Hvis du har mod på det kan du lave det selv - det er faktisk ret let.
Her kan du se hvordan:
http://www.cheesemaking.com/includes/modules/jWallace/ChsPgs/1Mozz/Index.html

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-06 09:04

Hvis du har mod på det kan du lave det selv - det er faktisk ret let.
Her kan du se hvordan:
http://www.cheesemaking.com/includes/modules/jWallace/ChsPgs/1Mozz/Index.html

Det kunne være sjovt, hvor finder jeg:

Citric Acid
Rennet

??

Mvh
Morten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-09-06 09:16

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in

> Det kunne være sjovt, hvor finder jeg:

> Citric Acid

Citronsyre. Kan købes i mange supermarkeder og ellers på apoteket.

Osteløbe. www.hjemmeproduktion.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-06 09:39

> Citronsyre. Kan købes i mange supermarkeder og ellers på apoteket.

> Osteløbe. www.hjemmeproduktion.dk

Super, tak, det må jeg prøve

Mvh
Morten

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 16-09-06 08:41

Juel wrote:

> Hvor får man noget lækker mozzarella ost henne?

I Italien i en ostebutik.

Et sekundært svar kunne være, at du netop skal gå efter dem med
bøffelmælk, da de som hovedregel er mere lødige produkter.

Mange italienere har ikke forstand/god smag og køber dårlige produkter i
egne supermarkeder. Det meste, der findes her, kan man også få der.

Herhjemme kan man mig bekendt ikke få rigtig gode eksemplarer andre
steder end Supermarco og engros. Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang