Alkohol
Fra : isteen

Dato : 20-11-06 17:14

Jeg var så heldig at se dameblads-tv (QTV)i går. Det blev der bla.
fortalt, at hver 2. barn af alkoholikere, får psykiske lidelser pga.
forældrenes alkoholmisbrug.
Føj for den da - det er so skide politisk korrekt, at ryging skal gøres
til en fy-ting, men stå på et ikkerygerværtshus og bælle bajere, og
ødelægge børn på den måde - det er okay...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-11-06 18:00

Den 20-11-06 17.14 skrev isteen følgende:

> Føj for den da - det er so skide politisk korrekt, at ryging skal gøres
> til en fy-ting,

Ja, det er ikke nemt at være ryger i vore dage.

> men stå på et ikkerygerværtshus og bælle bajere, og
> ødelægge børn på den måde - det er okay...

Sagde de virkelig det i udsendelsen, eller digter du bare?

Du kan ikke forlange, at når man fortæller om én ting, som er farlig, så
skal man også fortælle om alle de andre ting, som også er farlige. I så
fald var udsendelsen nok endnu ikke færdig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
En fjer bliver til fem høns: Mendels vision om genteknologi...

Fra : isteen

Dato : 20-11-06 18:32

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Sagde de virkelig det i udsendelsen, eller digter du bare?

Nej, det gjorde de nu ikke, de viste et par skæbner som var et resultat
af forældres alkoholmisbrug.
Derfor synes jeg det er stof til eftertanke, når man ikke må ryge på
værtshuset, men gerne må drikke sig en daglig kæp i øret!

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 22-11-06 12:43

> [...]
> Derfor synes jeg det er stof til eftertanke, når man ikke må ryge på
> værtshuset, men gerne må drikke sig en daglig kæp i øret!

Tag dig nu lidt sammen og se på sammenhængen i det, hvad med mig og alle de
andre det står inde på værtshuset, men faktisk kun er der måske en gang om
måneden, har heller ingen børn, ( som ville kunne påvirkes af mit indtag af
flydende væksker :)
Hvorfor skal vi stå og ødeligge vores helbred pga. at du absolut vil stå og
ryge...
jo jo vi kan da bare gå ud, men du kunne jo også bare lade være med at ryge.

Mvh

Lars Bisgaard

Der er ved at være træt af alle de rygere som virkelig syntes det er så synd
for dem selv, at de ikke må ødeligge deres lunger på offenlige steder., og
ikke mindst vi andres også.

Fra : Trist

Dato : 22-11-06 17:28

Tobak, alkohol og prævention skal forbydes!

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 22:49

"Trist" <@> skrev i en meddelelse

> Tobak, alkohol og prævention skal forbydes!

Samtidig kan din psykosomatiske sygdom forbydes, og du skal sendes i
arbejde, nasserøv.

Fra : Trist

Dato : 23-11-06 00:43

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4564c5bd$0$49206
$14726298@news.sunsite.dk:

> Samtidig kan din psykosomatiske sygdom forbydes, og du skal sendes i
> arbejde, nasserøv.

Aha, så du er én af de mange tabere, som er afhængige af tobak, alkohol og
sex?

Jeg ser frem til at sådan én som dig får mindre tid til sådan noget pjat.
Du skal jo forsørge mig, når nu jeg får tildelt førtidspension. God
arbejdslyst!

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-06 02:02

"Trist" <@> skrev i en meddelelse

> Aha, så du er én af de mange tabere, som er afhængige af tobak, alkohol og
> sex?

Nix, som sædvanligt skyder du helt forbi. Jeg er ikke afhængig af nogen af
ovenstående.

I øvrigt er det dig der er taberen - glem ikke det.

> Jeg ser frem til at sådan én som dig får mindre tid til sådan noget pjat.
> Du skal jo forsørge mig, når nu jeg får tildelt førtidspension. God
> arbejdslyst!

Jep og i mellemtiden vil jeg gøre alt for at redde stakler som dig, fra den
psykiske død.

Fra : Trist

Dato : 23-11-06 05:11

> Nix, som sædvanligt skyder du helt forbi. Jeg er ikke afhængig af
> nogen af ovenstående.

Ok, det var godt.

> I øvrigt er det dig der er taberen - glem ikke det.

Jeg ved godt, at jeg er en taber, men jeg er ikke den eneste.

> Jep og i mellemtiden vil jeg gøre alt for at redde stakler som dig,
> fra den psykiske død.

Hehe, er du da psykolog eller psykiater?
Måske bestiller jeg en tid hos dig.

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-06 22:04

"Trist" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt, at jeg er en taber, men jeg er ikke den eneste.

Det ved jeg godt du ikke er. Det er bl.a derfor jeg igen og igen siger at
fibromyalgi er en psykosomatisk sygdom, så vi kan få noget fokus på dette
problem.

Du kan sagtens hjælpe dig selv