kortvarig lokal varme i venstre lår?!?!?
Fra : John M

Dato : 09-11-06 13:56

Hej,

Her de sidste par dage har jeg oplevet noget underligt.

I løbet af dagen oplever jeg en kortvarig, lokal varme på ydersiden af mit
venstre lår. Det føles som en varm te-ske der lægges på låret forstået på
den måde at det føles som om varmen er koncentreret i en oval cirkel på
størrelse
med bagsiden på en te-ske og at varmen aftager efter 2-3 sekunder.

Hvad kan det skyldes? Jeg har også følt mig lidt forstoppet her de sidste
par dage.

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 14:28

"John M" <nospam@thank.you> skrev i en meddelelse
> [...]
> med bagsiden på en te-ske og at varmen aftager efter 2-3 sekunder.
>
> Hvad kan det skyldes? Jeg har også følt mig lidt forstoppet her de sidste

Det kan skyldes begyndende ringorm?
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/svampringorm.htm

Fra : John M

Dato : 09-11-06 14:37

> Det kan skyldes begyndende ringorm?
> http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/svampringorm.htm

Tak for linket, men kræver det ikke at der er synlige symptomer?
Jeg har ingen røde pletter på låret.

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 14:51

> Tak for linket, men kræver det ikke at der er synlige symptomer?
> Jeg har ingen røde pletter på låret.

Jeg tror ikke der behøver at være synlige symptomer i starten.
Et andet bud kunne være noget helvedesild?

Fra : Lyrik

Dato : 10-11-06 01:17

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "John M" <nospam@thank.you> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke der behøver at være synlige symptomer i starten.
> Et andet bud kunne være noget helvedesild?
++++++++++++++++++
Et tredie bud kunne være begyndende psykose.
Psykoser kan være forbundet med følelsesforstyrrelser.

Hilsen
Jens

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 01:33

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Et tredie bud kunne være begyndende psykose.
> Psykoser kan være forbundet med følelsesforstyrrelser.

Hehe, point taken