Er der noget virus i omløb?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 21:12

Sidder nu på 4. dag med lidt feber, lidt kvalme og periodisk hovedpine som
jeg ellers højst har max. én gang om året - er der andre hér der har samme
symptomer som har fået noget diagnostiseret?
Hans

Fra : Sabina H.

Dato : 07-11-06 22:46

Hans Paulin (6310) wrote:
> Sidder nu på 4. dag med lidt feber, lidt kvalme og periodisk
> hovedpine som jeg ellers højst har max. én gang om året - er der
> andre hér der har samme symptomer som har fået noget diagnostiseret?

der er masser af virus i omløb....
har selv lige lagt i 4 dage med først med meget ondt i halsen, dagen efter
feber, og så dagen efter igen snot næse.... kæmper stadig (nu 14 dage efter)
med næsen.....
blev podet uden resultat, og fik bare at vide at det var virus og at jeg
skulle komme igen hvis det blev værre.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : ThomasB

Dato : 07-11-06 23:02

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> der er masser af virus i omløb....
> har selv lige lagt i 4 dage med først med meget ondt i halsen, dagen efter
> feber, og så dagen efter igen snot næse.... kæmper stadig (nu 14 dage
> efter) med næsen.....

Samme her, bortset fra at det kun tog 7 dage for mig, og 4 dage for min
kæreste og datter.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 23:04

ThomasB skrev:

> Samme her, bortset fra at det kun tog 7 dage for mig, og 4 dage for
> min kæreste og datter.

Tak til jer begge - går i seng snarest og trækker dynen godt op!
Hans

Fra : ThomasB

Dato : 07-11-06 23:08

> Tak til jer begge - går i seng snarest og trækker dynen godt op!

God bedring.
Og husk at det ikke er nogen skam at smøre lidt tykt på, for at blive
opvartet ekstra meget

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 23:12

ThomasB skrev:

> Og husk at det ikke er nogen skam at smøre lidt tykt på, for at blive
> opvartet ekstra meget

Sådan som jeg har det nu er det ikke lige opvartning jeg har brug for -
nærmere aktiv dødshjælp!
Hans

Fra : ThomasB

Dato : 07-11-06 23:15

> Sådan som jeg har det nu er det ikke lige opvartning jeg har brug for -
> nærmere aktiv dødshjælp!

LOL, sådan havde jeg det også.. Man er vel "rigtig" mand

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 23:17

ThomasB skrev:

> LOL, sådan havde jeg det også.. Man er vel "rigtig" mand

Ja, jeg lider ikke af den alm. virus, der rammer kvinder og børn - det er
den dødbringende, der rammer mænd!
Hans

Fra : ThomasB

Dato : 07-11-06 23:20

> Ja, jeg lider ikke af den alm. virus, der rammer kvinder og børn - det er
> den dødbringende, der rammer mænd!

Ja mon ikke - feberen i nat og hosten de næste par dage - jeg er bange for
at du ikke overlever!

Tak for den korte tid vi kendte hinanden..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 23:22

ThomasB skrev:

> Ja mon ikke - feberen i nat og hosten de næste par dage - jeg er
> bange for at du ikke overlever!

Det var dråben, dét hér!

> Tak for den korte tid vi kendte hinanden..

Sku det være en anden gang! :)
Hans

Fra : ThomasB

Dato : 07-11-06 23:25

> Det var dråben, dét hér!

Og så har jeg ovenikøbet forskånet dig for de virkelige ubehagelige
realiteter..

> Sku det være en anden gang! :)

Det kan jeg ikke udelukket

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 23:32

ThomasB skrev:

> Og så har jeg ovenikøbet forskånet dig for de virkelige ubehagelige
> realiteter..

Åh, føj - jeg håber ikke jeg br*kker mig!?

> Det kan jeg ikke udelukket

Lyder godt!

Godnat hérfra - går i seng nu!
Hans

Fra : ThomasB

Dato : 07-11-06 23:37

> Åh, føj - jeg håber ikke jeg br*kker mig!?

Kun af at hoste

> Lyder godt!
>
> Godnat hérfra - går i seng nu!

Ja, men regn ikke med at du sådan liiige falder i søvn - men et par døgn
uden søvn spiller ingen rolle, når man har 40 i feber

Bare rolig det er ikke så slemt

God bedring.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-11-06 15:25

ThomasB skrev:

> Kun af at hoste

Har overhovedet ikke hostet - men har haft forb*ndet ondt i øjenene og
hovedpine, apetitløshed og kvalme (har tabt 2 kg.)

> Ja, men regn ikke med at du sådan liiige falder i søvn - men et par
> døgn uden søvn spiller ingen rolle, når man har 40 i feber

Så højt er jeg nu ikke oppe - men hovedpine 4 dage i træk - føj!

> Bare rolig det er ikke så slemt

Dét ka du jo sagtens sige!

> God bedring.

Tak!
Hans

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-11-06 09:37

> [...]
> hovedpine, apetitløshed og kvalme (har tabt 2 kg.)

> Så højt er jeg nu ikke oppe - men hovedpine 4 dage i træk - føj!

Samme symptomer, som familien med det utætte fyr.... Du har vel ikke fået
nyt oliefyr ??

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-11-06 10:29

Benny Mortensen skrev:

> Samme symptomer, som familien med det utætte fyr.... Du har vel ikke
> fået nyt oliefyr ??

Havde selv de samme overvejelser i forbindelse med vores gamle
kakkelovn...men min hustru, der var tæt på den i de 4 dage jeg lå i sengen i
den fjerner del af huset fejlede ingenting.
Hans

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-11-06 08:18

> [...]
> kakkelovn...men min hustru, der var tæt på den i de 4 dage jeg lå i sengen
> den fjerner del af huset fejlede ingenting.

Det fritager måske ikke helt fyret, for hvis vi husker efter, så kom den
pågældende families symptomer også, sådan trip, trap, træsko.

Så faderens symptomer kom først, meget senere end resten af familien, og
resten af familien, kom også sådan lidt efter lidt.

Man kan vel sige, at det virkeligt brød løs, når folks modstandskraft var
nedbrudt, men så derefter, var det næsten nok, bare at se fyret.

Husk de rejste syge på ferie, og blev raske under ferien, men straks de kom
hjem, var sygdommen der igen... Undtagen faderen, som blev tilbage i
Grækenland, for at deltage i en eller anden kongres.

Det kunne også være kulilte... Jeg kan se i år, har der været mange, ret
underlige vindforhold, som nemt har kunnet få fyret til at slå bagud.
Måske, hvis du finder grund til at mistænke kulilte, så måske også få
checket din udstødning på bilen. Du kunne jo nemt, får en ekstra dosis der.

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-06 09:56

Benny Mortensen skrev:

> Det fritager måske ikke helt fyret, for hvis vi husker efter, så kom
> den pågældende families symptomer også, sådan trip, trap, træsko.

Kender desværre ikke historien

> [...]
>
> Man kan vel sige, at det virkeligt brød løs, når folks modstandskraft
> var nedbrudt, men så derefter, var det næsten nok, bare at se fyret.

Okay.

snip

> Det kunne også være kulilte... Jeg kan se i år, har der været mange,
> ret underlige vindforhold, som nemt har kunnet få fyret til at slå
> bagud.

Med såen en kakkelovn vil sligt ofte være ledsaget af lugt.

> Måske, hvis du finder grund til at mistænke kulilte, så måske
> også få checket din udstødning på bilen. Du kunne jo nemt, får en
> ekstra dosis der.

Årh dog - man kører Toyota!

Men tak for din interesse!
Hans

Fra : Rado

Dato : 13-11-06 11:24

On Mon, 13 Nov 2006 09:56:03 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Årh dog - man kører Toyota!

Så ved jeg hvad du fejler - du har fået Varis!

--
Rado

No, I haven't sold my soul to the devil - I just
let him borrow it once in a while...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-06 12:18

Rado skrev:

> Så ved jeg hvad du fejler - du har fået Varis!

Tror du det smitter - min viv kører osse Toyota!?
Hans

Fra : Rado

Dato : 13-11-06 16:04

On Mon, 13 Nov 2006 12:17:38 +0100, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]

Nåja, det skulle have stået Yaris, skulle jeg hilse og sige fra Bruce.

>Tror du det smitter - min viv kører osse Toyota!?

Er hun blevet større og mere fleksibel?

--
Rado

....illness or fear are not necessarily enemies,
as much as aids to understanding, and means to
a greater end..." - Seth

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-06 17:36

Rado skrev:

> Er hun blevet større og mere fleksibel?

Hæ hæ
Hans

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-11-06 17:01

> Tror du det smitter - min viv kører osse Toyota!?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Ja men hun har fået Yaris

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-11-06 17:01

> [...]
>
> Okay.
>
> snip

> Med såen en kakkelovn vil sligt ofte være ledsaget af lugt.

Sig mig lige... Ved du ikke hvad reservenøglen hedder til sådan en ???

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-06 17:37

Benny Mortensen skrev:

> Sig mig lige... Ved du ikke hvad reservenøglen hedder til sådan en ???

Nej, desværre?
Hans

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-11-06 01:38

> Nej, desværre?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Dåseåbner )

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-11-06 09:50

Benny Mortensen skrev:

> Dåseåbner )

Årh - dén var under bæltestedet!
Hans

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-11-06 00:25

> Årh - dén var under bæltestedet!
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Alt andet, er jo svært, når i alle ligger på langs ...

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-11-06 11:05

Benny Mortensen skrev:

> Alt andet, er jo svært, når i alle ligger på langs ...

Okay
Hans

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-11-06 11:15

> Åh, føj - jeg håber ikke jeg br*kker mig!?

> Lyder godt!
>
> Godnat hérfra - går i seng nu!
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Er det så ikke nu, jeg skal sige " God bedring - Hvis du skulle blive syg "
))

M.V.H....Benny..

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 08-11-06 11:36

Hans Paulin (6310) skrev:
> Sidder nu på 4. dag med lidt feber, lidt kvalme og periodisk hovedpine som
> jeg ellers højst har max. én gang om året - er der andre hér der har samme
> symptomer som har fået noget diagnostiseret?
Hej Hans

Uanset hvornår du spørger, så vil der være virus i omløb *GG*

Der vil på alle årets 365 dage være een eller anden virus i gang. Virus
stimulerer kroppens celler til at danne interferon. Derfor vil der altid
være folk med symptomer som dine, også selvom de skulle have en anden
type virus end din *S*

Hilsen Jesper

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-11-06 15:20

Jesper Mehlsen skrev:

> Uanset hvornår du spørger, så vil der være virus i omløb *GG*

Det var mere: "Er det kun mig eller er det en epedemi"

Har spurgt på arbejde, og der er ikke påfaldende mange.

Jeg har osse skadet mit imunforsvar på forhånd ved at spise temmelig meget
sukker inden jeg blev syg.
Hans