Infrarød massage
Fra : Heidi

Dato : 05-11-06 20:27

Vi har lige købt sådan et krops-massageapparat hvor der udover
tryk-massage også er infrarød massage i. Jeg har dog ikke helt været i
stand til at finde ud af hvordan det der infrarøde halløj virker -
dimsen lyser blåt, og er det bare meningen at man holder apparatet med
lyset mod kroppen, og så virker det mod et eller andet, eller er det
meningen at den skal blive varm?
Og hvad er det helt nøjagtigt at det infrarøde (som altså er blåt) gør
godt for, og hvordan kan man anvende det?

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 23-11-06 21:17

Heidi wrote:
> [...]
> Og hvad er det helt nøjagtigt at det infrarøde (som altså er blåt) gør
> godt for, og hvordan kan man anvende det?

Slet ingen der kender noget til det infrarøde?

--
Heidi

Fra : Klaus Linnert

Dato : 24-11-06 08:45

Heidi presented the following explanation :
> [...]
> mod et eller andet, eller er det meningen at den skal blive varm?
> Og hvad er det helt nøjagtigt at det infrarøde (som altså er blåt) gør godt

Fortæl hvad det er for et apparat du har købt, vi skal bruge de
tekniske specifikationer, f.eks. hvilken bølgelænge er det infrarøde
lys? Hvilken styrek har det? - og så videre

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!