Smerter ved motion.
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 03-11-06 09:55

Jeg har et lille problem, og det går ud på, at jeg får ondt i den ene
akillessene, når jeg dyrker step. Det begynder allerede at gøre lidt
ondt imens jeg motionerer, og de følgende dage gør det temmelig ondt
når jeg går. Faktisk når det ikke engang at gå helt væk, før jeg skal
afsted igen en uge senere. Det logiske ville selvfølgelig nok være at
stoppe med at dyrke step, når nu jeg får ondt af det. Men sagen er
den, at jeg nu ENDELIG har fundt en motionsform, som jeg synes er
rigtig sjov, og hvor jeg glæder mig til at skulle afsted. Så jeg vil
næsten gøre hvad som helst, for at kunne blive ved med at dyrke det.

Jeg var for nogen måneder siden hos en fodterapeut, som fortalte mig,
at jeg har rimelig korte akillessener. Og det jeg skulle gøre var at
vælge ordentligt fodtøj - evt. med indlægssål. Og jeg skulle da mene,
at mine træningssko er af rimelig god kvalitet (Nike aerobicsko).

Så jeg er, som I kan se, modtagelig for alle gode råd og idéer. Er der
noget specielt jeg skal spise, smøre med, iføre mig....??

På forhånd tak .

Helle.

Fra : oz

Dato : 18-11-06 07:15

lav et program med strækøvelser, strækøvelser som løber bruger,
træn 1 til flere gange om dagen.
JB

Helle Frederiksen (slet I8LRD) <hf@I8LRDdlgnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:11625443700.994525200264722@dtext.news.tele.dk...

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 21-11-06 10:16

oz <xxxxxx@privat.dk> skrev:
>lav et program med strækøvelser,
>strækøvelser som løber bruger,
>træn 1 til flere gange om dagen.
>JB

Tak for rådet .

Faktisk har jeg prøvet at strække ud en hel masse efter jeg var
afsted sidst. Altså noget mere end jeg plejer. Og det synes jeg
har hjulpet. Så jeg er superglad for at jeg kan fortsætte med
at "steppe" .

M.v.h.
Helle.