mine journaler ?
Fra : No Xp

Dato : 24-10-06 20:26

Synes jeg har hørt om en hjemmeside hvor jeg kunne se mine infomationer on
hvad og hvor jeg har været inlagt samt medicin mm
Nogen der har et link til denne side

Fra : John N. H.

Dato : 24-10-06 20:56

"No Xp" skrev i en meddelelse:

> Synes jeg har hørt om en hjemmeside hvor jeg kunne se mine
> infomationer on hvad og hvor jeg har været inlagt samt medicin mm
> Nogen der har et link til denne side

www.sundhed.dk

Digital signatur er vist en nødvendighed for at se egne oplysninger.

Mvh
John

Fra : Nicolai Lang

Dato : 24-10-06 21:42

On Tue, 24 Oct 2006 21:25:55 +0200, "No Xp" <abc@def.gf> wrote:

>Synes jeg har hørt om en hjemmeside hvor jeg kunne se mine infomationer on
>hvad og hvor jeg har været inlagt samt medicin mm
>Nogen der har et link til denne side

www.sundhed.dk

Kræver digital signatur fra TDC.

Og så er det jo desværre ikke særlig detaljeret information fra
hospitalsindlæggelser indtil for et års tid siden.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Padmé Amidala

Dato : 28-10-06 09:25

On Tue, 24 Oct 2006 21:25:55 +0200, No Xp wrote:

> Synes jeg har hørt om en hjemmeside hvor jeg kunne se mine infomationer on
> hvad og hvor jeg har været inlagt samt medicin mm
> Nogen der har et link til denne side

Hvorfor tager du ikke bare kontakt til de afdelinger hvor du har været
indlagt, der kan du få en udskrift. Som patient har man jo ret til
aktindsigt.
MVH Padmé

Fra : Else Holm

Dato : 28-10-06 11:41

Hjemmesiden hedder www.sundhed.dk

--
Else

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 28-10-06 11:48

Mojn
Det er helt korrekt !!
Jge har selv skrevet til hospitalet og uden problemer fået til
sendt en 10-siders kopi af min journal "KONTINUATION" står der
lodret i højre side.
Med venlig hilsen
Hans