Havn i middelhavet
Fra : lada@aabc.dk

Dato : 06-11-06 22:39

Med de billige flyrejser vi har fået har jeg fået den tanke at det
kunne være godt at købe en båd og så lægge den et sted i
Middelhavet, gerne Norditalien. Er der nogle der kender nogle gode
havne, og deres priser + service. Er der andre der har prøvet noget
tilsvarende? Jeg tænker mig at købe en relativ billigbåd med god
plads også have den som et flydende sommerhus. Jeg kunne tænke mig at
tage bilen næste sommer også køre rundt og se på mulighederne i
området.

Fra : Torben

Dato : 07-11-06 10:13

Hej Lada
www.poseidon.nu kan du se hvad det koster at købe båd forskellige
steder i middelhavet og få den chartret ud.
mvh
Torben