redningsflåde
Fra : lars

Dato : 21-10-06 16:41

Hej
tænker på at købe en brugt redningsflåde
Men hvor tit skal de pakkes om og hvad koster det ????

Lars

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 22-10-06 21:05

Hej Lars,

Når du evt. køber en brugt flåde skal den være nulstillet fra
fabrikant/leverandør ellers ander du ikke hvad det er du køber.
Det kan være et rent vrag.

Afhængig af flådes indretnig udstyr m.m. vil prisen for et
eftersyn variere.

Som privatperson med egen båd er der ikke nogen krav til
vedligeholdelsen, det er helt op til dig selv at lægge det
sikkerhedsnivea som du måtte ønske.

Der findes regler for flåder der befinder sig ombord i
passagerfartøjer og udlejningsbåde.

Spørg dig frem hos fabrikanten han vil give dig de rigtige
oplysninger om gangtid og pris.

Mvh/Harding

Fra : har nu bestilt vindr~

Dato : 22-10-06 21:37

Spørg producenten af flåden.

Personligt, vil jeg have flåden pakket om, hvis jeg skulle købe brugt.
Jeg ville så benytte chancen og udløse flåden, så unger, kone, og jeg selv,
kunne træne lidt i, at komme ombord, vende den, se hvad der er i
"madkassen", osv.
Jeg kan stærkt anbefale, at træne vending og ombordstigning, hvis nogen
skulle få muligheden.

Fra : ThomasB

Dato : 23-10-06 00:41

"har nu bestilt vindror" <mine-handler|fjern|@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "madkassen", osv.
> Jeg kan stærkt anbefale, at træne vending og ombordstigning, hvis nogen

Jep, det er også meget rart at se at der ikke bare ligger 6 mursten i
kassen.

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 11-11-06 19:18

Hej Lars,

Jeg har prøvet at svare på din mail, men den bliver returneret med en "quota
exceeded"

Bjarke