Kontakt til bovpropel
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 15-10-06 17:53

Hej
Styringen af vores Sidepower bovpropel foregår via sådan et fladt
(klik)panel med 2 on knapper / 1 off knap samt retningspile. Panelet har
imidlertid en løs forbindelse og jeg vil derfor gerne have det skiftet ud.
Hvad kan I anbefale af paneler som virker ( jeg hælder mest til en eller
anden for for joystick) og som passer til.

Venlig hilsen

Carsten Axelsen

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 16-10-06 14:59

Hej Carsten,

Prøv at tage kontakt til:
http://www.industrikomponenter.dk/joystick_smo.htm
De har sikkert det som du efterlyser.

Mvh/Harding

Karen Stricker & Carsten Axelsen <strixelsenFJERN@get2net.dk>

Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 16-10-06 21:50

Hej Carsten
Som ejer af en Side Power, hvor jeg tidligere har haft problemer med
trykknapstyringen, kan jeg kun anbefale dig at udskifte til en original
styring, som har auto power off.
Styringen findes i flere udgaver på http://www.g-o.dk/562, se under Side
Power prisliste side 2 nederst, hvor der er flere forskellige modeller at
vælge imellem. Bruger selv SL-8960 - virkelig god.

mvh
Karsten

"Harding E. Larsen (slet W2QI5)" <harding@W2QI5larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11610074270.618517195011318@dtext.news.tele.dk...

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 18-10-06 10:01

"Karsten H. Rasmussen" <khr@vestdjursnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Power prisliste side 2 nederst, hvor der er flere forskellige modeller at
> vælge imellem. Bruger selv SL-8960 - virkelig god.

Hej Karsten

Tak for tippet - er der nogen "kompatibilitets" problemer mellem de 2
kontakter - altså kan man bare skifte ud uden videre?

Vh
Carsten

Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 18-10-06 21:21

Hej Carsten
Selv tak.
Du kan skifte uden problemer. Hiv stikket ud på "trykknappen", og monter
joysticket, og viola det kører som en drøm, hvor man kan styre sin bovpropel
i blinde.

mvh

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenFJERN@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4535ed30$0$3515$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...