Bådudlejning
Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 15-10-06 13:31

Hejsa

Jeg går og overvejer om jeg skal købe en ny Hallberg Rassy 342, og kun
benytte den til udlejning i 5 år, derefter have den i 3 mdr. og så sælge
den, så den er "frikørt".

Derefter købe en ny og leje den ud i 5 år.

På den måde vil jeg efter 10 år stå med en 5 år gammel båd, som er betalt.

Jeg har set en Hallberg Rassy 34 der var 5 år gammel, den var meget
velholdt, det eneste sted hvor man kunne se at den havde været benyttet til
udlejning var på hynderne, de var lidt nusset.

Udlejning vil foregå igennem et bådudlejningsfirma så der ikke vil være
problemer med skattefar.

Er der noget der har gjort dette, eller har kommentar til det i det hele
taget.

Mvh
Thomas

Fra : pkc

Dato : 15-10-06 17:38

"Thomas V. Nielsen" <tvn@_remove_vandsted.net> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg går og overvejer om jeg skal købe en ny Hallberg Rassy 342, og kun
> benytte den til udlejning i 5 år, derefter have den i 3 mdr. og så sælge
> den, så den er "frikørt".

Har forsøgt at sende flg. pr mail

Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 15-10-06 17:43

> Har forsøgt at sende flg. pr mail

Ups har vist lavet et skat nr (glemt at betale for domainet), du kan sende
til tvn@_remove_safe-it.dk

Thomas

Fra : pkc

Dato : 15-10-06 17:39

"Thomas V. Nielsen" <tvt> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg går og overvejer om jeg skal købe en ny Hallberg Rassy 342, og kun
> benytte den til udlejning i 5 år, derefter have den i 3 mdr. og så sælge
> den, så den er "frikørt".

Gik lige hurtigt nok -

>Jeg mener du kunne prøve at kontakte Jims Søferie - søg på google - jeg
mener de driver udlejning af HR

mvh
scanboat.com / Per Krabbe<

The following addresses had transient non-fatal errors -----
<tvn@ har jeg rettet vandsted.net>

Warning: message still undelivered after 1 hours
Will keep trying until message is 1 days old

Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 15-10-06 19:11

> mener de driver udlejning af HR

Det er også igennem ham at udlejningen skal foregå, det er en af mine
kunder.

Mvh
Thomas