Razer Boomslang
Fra : Michael

Dato : 26-06-01 01:13

Hej!
Til alle ejere af en Razer Boomslang: Er den pengene vær ?
Hilsen Michael

Fra : Jesper bjørk

Dato : 25-06-01 12:32

Ja !!!, hvis du kan lide at spille.

MVH
Jesper Bjørk

Fra : Jesper Bjørk

Dato : 25-06-01 12:54

Ps. jeg glemte at sige, at du også skal købe en lidt anderledes mousepad der
giver dig optimal spilleglæde når du bruger Boomslang.
Prøv at se denne side: http://www.icemat.com
Jeg har selv købt Boomslang 2000 det tog 2 dage at vænne mig til den, men nu
er den bare en del af min hånd når jeg spiller Rogue Spear.

Fra : Devast8or

Dato : 25-06-01 21:38

Hvordan er der i fremtiden?

Devast8or