Kommentar til mit indlæg: Årh nej....Delin~
Fra : LA

Dato : 25-06-01 01:05

Først vil jeg gerne sige tak til Jer, som har hjulpet mig med at få delt min
internetforbindelse, så den kan udnyttes fuldt ud.
Jeg kan oplyse at nu kører det perfekt uden brug af hjælpeprogrammer. Jeg
prøvede at installere Winproxy og med ét var alle mine problemer løst....
næsten. Nu var næste problem bare, at Winproxy kun var en 30 days trial
udgave. Vældig fint - men.... det kunne jo være at man kunne finde lidt
"hjælp" til at klare den sag på nettet. Det lykkedes skam også at finde et
*host host* crack (Fy, det sagde jeg ikke *s*). Big mistake *ggg*

Dette crack blev installeret og så også ud til at virke ganske fornuftigt
lige indtil at Winproxy kappede forbindelsen og kom med en noget
opsigtsvækkende advarsel. Advarslen kommer rimelig hurtigt, så det var svært
at nå at se, hvad der egentlig stod, men det var noget i retning af at
Winproxy havde konstateret at jeg anvendte piratsoftware og at min
IP-adresse var blevet "logged" og sendt videre til FBI og et eller andet,
der vist nok hed noget med SIAA (aner ikke hvad det er), hvorefter Winproxy
lukkede og forbindelsen røg sig en tur.
Efter at have prøvet det et par gange, synes jeg ikke at det var sjovt
længere så jeg måtte afinstallere skidtet og stod atter uden delt
forbindelse.
Jeg har så brugt en hel del tid på at sætte mig ordentlig ind i netværk og
er under mine "studier" kommet frem til, at det rent faktisk godt kunne lade
sig gøre at bruge funktionen Deling af internetforbindelse i Windows ME
sammen med en ADSL-forbindelse.
Jeg manglede såmænd bare at installere NetBEUI og IPX-protokoller på begge
maskiner og så foretage de nødvendige opsætninger under TCP/IP for mine
netværkskort.
Mere skulle der rent faktisk ikke til Alt kører perfekt inkl. MSN
Messenger og ICQ.

Jeg skriver dette indlæg, hvis nogen skulle have haft samme problemer som
mig. Mine kunne løses ved at installere ovennævnte tjenester og jeg håber,
at det kan medvirke til at hjælpe andre.

Endnu gang tak for hjælpen.

Nu vil jeg så se tiden an. Man ved jo aldrig om FBI dukker op med 6 herrer i
sort jakkesæt, mørke solbriller og ser farlige ud. *GGG*

MVH,

L.A.

Fra : LA

Dato : 25-06-01 01:20

Rettelse:

Det hedder ikke SIAA som nævnt i mit indlæg - men SIIA - Software &
Information Industry Association (SIIA) credited the Assistant U.S.
Attorney's Office (AUSA) and the Federal Bureau of Investigation (FBI) today
for the successful conviction of a software pirate in the Northern District
of Illinois.......blah blah blah

Jeg kunne ikke dy mig Jeg blev lidt nysgerrig og søgte derfor på "Report
software piracy" og fandt så frem til det ovenstående.

L.A.