Træt af Worldonline mobil.
Fra : Kenneth Larsen

Dato : 25-06-01 00:47

Jeg skal sidde og bladre frem og tilbage på hjemmesiden, hver gang jeg skal
fylde taletid på kontoen. Det kan da ikke være rigtigt. Nu har der været
problemer i flere måneder.
Er der andre der har fejl ang. påfyldning?

Mvh kenneth

Fra : Simon K.N

Dato : 25-06-01 12:35

"Kenneth Larsen" <kenneth@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer i flere måneder.
> Er der andre der har fejl ang. påfyldning?

Hmmmm....Du går da bare ind på http://mobile.worldonline.dk, trykker på
Service, logger ind med kundenr. og pass., trykker på køb taletid og så er
den skid slået!

- Simon

Fra : Søren Kjærsgaard

Dato : 25-06-01 14:47

Men hvorfor dog gøre det, når Telmore er billigere ??

-hilsen Søren

Fra : Lars Christensen

Dato : 25-06-01 20:51

On Mon, 25 Jun 2001 15:46:31 +0200, "Søren Kjærsgaard"
<soren-kj@image.dk> wrote:

>Men hvorfor dog gøre det, når Telmore er billigere ??
>

>-hilsen Søren

Måske fordi man ikke ønsker at betale med Dankort af den ene eller den
anden grund.

Lars

Fra : Søren Kjærsgaard

Dato : 26-06-01 08:40

Tjah, måske.
Det skulle da så også være den eneste grund.

Fra : Morten B

Dato : 25-06-01 14:59

"Kenneth Larsen" <kenneth@newmail.dk> wrote in message
> Er der andre der har fejl ang. påfyldning?

Min søster bruger Worldonline Mobile og kan næsten aldrig komme til at fylde
taletid på.
WOL påstår at det er IE der er indstillet forkert og kom med nogle
indstillinger jeg skulle ændre, uden at det dog hjalp.
Jeg tror nu heller ikke at problemet ligger hos mig, for det skiftevis
virker og virker ikke, uden at jeg ændrer noget som helst på computeren.

/Morten

Fra : Simon K.N

Dato : 26-06-01 07:13

"Morten B" <mortenb@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg tror nu heller ikke at problemet ligger hos mig, for det skiftevis
> virker og virker ikke, uden at jeg ændrer noget som helst på computeren.

Det har altid virket 100% ved mig. Tror en reinstallering af IE muligvis vil
løse problemet....

- Simon

Fra : Japster

Dato : 25-06-01 22:23

Får du en fejlmelding om noget fra en server?
Gå (i IE) til internet-indstillinger og derefter Avanceret.
Slå SSL 2.0 TIL, og SSL 3.0 FRA... så fungerer det fejlfrit!

-Japster

Kenneth Larsen <kenneth@newmail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9h5u93$8fv$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 27-06-01 18:16

Man skal bare opdatere siden hver gang man vil påfylde, det virker
hvertifald hos mig.

Kenneth Koustrup

Fra : osten.dk

Dato : 08-07-01 13:41

"Får du en fejlmelding om noget fra en server?
Gå (i IE) til internet-indstillinger og derefter Avanceret.
Slå SSL 2.0 TIL, og SSL 3.0 FRA... så fungerer det fejlfrit!"

-Japster

NIX japster det fungere ikke helt fejlfrit, vi er en 5 stykker som har
prøvet alt det der sjov, og det virker stadig ikke, WOL er noget lort!

Og hvorfor skal kundens sikkerhed sættes over styr pga. WOL's lortet teknik
(SSL 3.0 ned til 2.0)

Jeg har bestilt Telmore!!

Frank J