er Tomshardware God ?
Fra : Michael

Dato : 25-06-01 23:30

Hejsa Alle sammen!
Til folk der kender http://www.tomshardware.com.
Er det en go side, altå en man kan regne med, og er der i såfald nogen der
vil anbefale den ?
Hilsen Michael

Fra : Søren Kramer

Dato : 25-06-01 08:20

Jeg synes den har været meget dårlig det sidste stykke tid. Prøv hellere
www.anandtech.com eller
www.aceshardware.com
MVH
Søren

Fra : Jakob Bakke

Dato : 25-06-01 11:35

On Tue, 26 Jun 2001 00:30:09 +0200, "Michael" <skatermann@get2net.dk>
wrote:

>Til folk der kender http://www.tomshardware.com.
>Er det en go side, altå en man kan regne med, og er der i såfald nogen der
>vil anbefale den ?

Det var engang en god side. Men jeg synes efterhånden kvaliteten er
faldet en del. Seneste eksempel er deres anmeldelse af Kyro II. Den er
ikke værd at skrive hjem om.

Fra : raven

Dato : 25-06-01 19:08

wrote:

>Hejsa Alle sammen!
>Til folk der kender http://www.tomshardware.com.
>Er det en go side, altå en man kan regne med, og er der i såfald nogen der
>vil anbefale den ?

Ja, jeg kan godt anbefale siden. Læg mærke til 'Keyword Index' i
venstre side, - det kan være ret nyttigt til søgning.

For mig går tomshardware 'lige ind'. Jeg gider ikke læse alt han
skriver, f.eks. hans skriverier om video-redigerings grafikkort,
lcd-skærme og lignende.

Jeg læser mest hans artikler m.h.t. hardware tweak eller snyd m.h.t.
cpu'er og bundkort. Det synes jeg er godt.

f.eks. 'pgda to fcpga modification'

Takket være ham sidder jeg da her med en 900 MHz duron fra sidste
sommer, som jeg stadig synes er god nok. Det er da rart at få så meget
for pengene, og at få så lang levetid, før skidtet skal skiftes ud
igen.

http://www.amdzone.com
http://www.ocworkbench.com
http://www.anandtech.com