Scsi-spørgsmål
Fra : Kåre Andersen

Dato : 24-06-01 22:54

Har i øjeblikket en scsi-controller købt for ca. 1.5-2 år siden med en
plextorbrænder 4x write på.... Overvejer at opgradere til en 16x yamaha
scsi-brænder (CRW-2100S Value Kit Internal 40x/16x/10x / 8MB / SCSI 1.420
kr.). Kan min scsi-controller køre sammen med den? Der stod noget om at den
nye brænder brugte Ultra SCSI (SCSI-3).... Det her stod i "system" på min pc
om min controller = Symbios Logic 875XSID. 2280x PCI SCSCI-kort, 53C875,
53876-enhed

MVH

Kåre Andersen

Fra : DWM

Dato : 25-06-01 01:18

"Kåre Andersen" <kja@e-privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om min controller = Symbios Logic 875XSID. 2280x PCI SCSCI-kort, 53C875,

Så vidt jeg ved er det en Ultra SCSI controller. Der burde ikke være noget
problem med Yamaha´en da den brænder med max 2.4mb/s, læser med
max 6mb/s og derfor er langt under de 20mb/s et UltraSCSI kort kan klare
i max overførsel.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Carsten Dauth

Dato : 25-06-01 13:00

Du kan sagtens køre - SCSI er altid kompatibelt - problemet bliver ved
hvilken hastighed

Fra : Kåre Andersen

Dato : 25-06-01 16:13

Nogen som kan sige mig om mit kort vile kunne køre de 12-16x som jeg har
brug for? Det ville være surt at købe brænderen og så ikke kunne brænde
hurtigere end jeg kan i forvejen

MVH

Kåre

Fra : DWM

Dato : 25-06-01 17:42

> Nogen som kan sige mig om mit kort vile kunne køre de 12-16x som jeg har
> brug for? Det ville være surt at købe brænderen og så ikke kunne brænde
> hurtigere end jeg kan i forvejen

Tja hvis det er et UltraSCSI, som jeg er sikker på, kan det klare en
overførsel på 20mb/s. 16x =2.4mb/s