Brænder probs...
Fra : [Ex] Pita

Dato : 24-06-01 22:19

Hjælp.... Min brænder spytter den ene cd ud efter den anden, fejlbrænding,
både verbatim som den altid har kunne brænde og acer . 1/6 virker, den har
aldrig lavet fejl brændinger før. Nero siger bare reset error. Selv efter en
vellykket simulering, laver den fejl. Har prøvet at rense den med en
rensecd. Hvad skal jeg gøre?
Jeg bruger kun 650 mb som den er beregnet til.
Det er en HP Cdwritter plus 7200 serie. Internal

--
[Ex] Pita
ICQ: 54398011

Fra : SuneF

Dato : 24-06-01 22:33

> [...]
> aldrig lavet fejl brændinger før. Nero siger bare reset error. Selv efter en
> vellykket simulering, laver den fejl. Har prøvet at rense den med en

Den er nok ved at være slidt op, min HP 7100 brænder gjorde det samme.
Jeg prøvede at skille den ad og rense den med en vatpind, det hjalp ikke noget :(

-S.

Fra : [Ex] Pita

Dato : 24-06-01 22:37

> Den er nok ved at være slidt op, min HP 7100 brænder gjorde det samme.
> Jeg prøvede at skille den ad og rense den med en vatpind, det hjalp ikke
noget :(

Når den siger celebration area full, når den ikke engang at komme i gang, 2
sek. spytter den cd'en ud.

--
[Ex] Pita
ICQ: 54398011

Fra : SuneF

Dato : 24-06-01 22:57

> Når den siger celebration area full, når den ikke engang at komme i gang, 2
> sek. spytter den cd'en ud.

Tjaa, mit gæt står jeg ved.
Min lavede alle mulige numre, ofte ville den ikke kendes ved CD'er i drevet,
jeg måtte have den ind og ud et par gange og pudse skive (det hjalp!?).

Den lavede sjældent fejl i testfasen, som oftest gik det galt ved skrivningen af TOC.
Andre gange gik det "godt" den sagde burn successful, men skiven virkede bare ikke.

-S.

Fra : [Ex] Pita

Dato : 24-06-01 22:32

> aldrig lavet fejl brændinger før. Nero siger bare reset error.
Og celibration area full!! det har den sagt ved 5 af 7 cd'erne...

--
[Ex] Pita
ICQ: 54398011

Fra : -=Madsen=-

Dato : 26-06-01 01:24

Har du prøvet din brænder på en ny instaleret pc ?, det kan evt være noget
med Aspi driverne som det er galt med