Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan ikke hente billeder fra SD-kort..!
Fra : Ewan

Dato : 17-10-06 04:17

Jeg har lige købt et nyt digitalkamera, Ricoh Caplio GX5 (brugt), og sat et
PEAK Ultra SD-kort i det (512 Mb).
Jeg har ikke tidligere haft kvaler med at hente billeder fra kameraet via
USB2 porten, men lige nu har jeg en stribe billeder (som ikke kan tages
om!), som ikke vil lade sig overføre.
Jeg har ikke en card-reader til SD-kort, og jeg kan se billederne på
kameraet.
Jeg har et Canon S1, som stadig overfører uden problemer.

Nogen der kender til problemet, og som kan hjælpe, eller bare har et forslag
til en løsning?

Fra : Michael

Dato : 17-10-06 05:52

Ewan skrev:

> Nogen der kender til problemet, og som kan hjælpe, eller bare har et forslag
> til en løsning?

Prøv først med en kortlæser. Du kan dernæst prøve at redde billederne
med denne software:
<http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/welcome.htm>

Mvh.
Michael

Fra : ksk

Dato : 17-10-06 14:44

"Ewan" <matus99@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har et Canon S1, som stadig overfører uden problemer.
>
> Nogen der kender til problemet, og som kan hjælpe, eller bare har et

leg lidt med din firwall
KsK

Fra : Hans

Dato : 17-10-06 16:30

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> "Ewan" <matus99@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> leg lidt med din firwall
> KsK

Hvad mener du?

Fra : ksk

Dato : 17-10-06 16:36

"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse

> "ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> via

> Hvad mener du?

ring til mig så skal jeg forklare det for dig .. eller skal jeg bare vent
til du købe noget på nette ???
KsK