Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
F.... det var så godt:-(
Fra : Roland

Dato : 15-10-06 20:22

Har lige tabt mit Konika Minolta Z5 på gulvet, da jeg gled i mine glatte
sokker

Er der nogle som kender et godt sted at få det repereret i Århus C?

Roland

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-10-06 21:45

Roland wrote:

> Er der nogle som kender et godt sted at få det repereret i Århus C?

Snak om hvor man kan købe en vare, i dette tilfælde en reparation,
foregår i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-10-06 08:56

On Sun, 15 Oct 2006 21:21:51 +0200, "Roland" <prc@tele2adsl.dk> wrote:

>Har lige tabt mit Konika Minolta Z5 på gulvet, da jeg gled i mine glatte
>sokker
>
>Er der nogle som kender et godt sted at få det repereret i Århus C?
>
>Roland

Samt mod fodsved

Fra : emj

Dato : 16-10-06 10:04

Roland skrev:

>Er der nogle som kender et godt sted at få det repereret i Århus C?

Er du sikker på, at det kan betale sig. Det koster en formue at få
repareret sin gamle digie Husk at få en pris FØRST.

Hilsen emn

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 16-10-06 11:54

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på, at det kan betale sig. Det koster en formue at få
> repareret sin gamle digie Husk at få en pris FØRST.

Det kan sgu ikke rigtig betale sig.. Kun hvis han virkelig er glad for det
kamera...

Med de priser jeg har set, så er man oppe på i hvert fald 1000 kroner, og
nok nærmere i omegnen af 1500, selvfølgelig afhængig af hvad pokker der er
sket.

Køb et Sony H2 i stedet for, det kan ca. det samme, samt lidt mere.. Og evt.
Canon S2 eller S3, hvis det skal kunne tage SD kort.

Fra : Roland

Dato : 16-10-06 14:43

Vil i påstå at det ikke kan betale sig at få repereret et kamera som er 2 år
gammelt?

Roland

Fra : emj

Dato : 16-10-06 15:13

Roland skrev:

>Vil i påstå at det ikke kan betale sig at få repereret et kamera som er 2 år
>gammelt?

Ja, det er endda meget tvivlsomt.

Det er formodentlig lige så dyrt at reparere, som at købe et sprit nyt
digi, som kan det samme.

Hilsen emj

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-10-06 16:05

"Roland" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vil i påstå at det ikke kan betale sig at få repereret et kamera som er 2
> år gammelt?

Det er et "smid væk samfund" så nej - du kan få et helt nyt kamera for de
penge det koster at lave det gamle.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Brian Lund

Dato : 16-10-06 18:42

> Vil i påstå at det ikke kan betale sig at få repereret et kamera som er 2
år
> gammelt?

Jeg tabte mit 350D, det gik istykker..! Det kostede ca. 2100 at få det
repareret, forsikringen dækkede dog.

Brian

Fra : Michael Frandsen

Dato : 16-10-06 19:18

prøv at kikke på pwserivce fast pris liste her
http://www.pwservice.dk/index.php?id=120 (og ring så lige til dem og få
prisen bekræftet. De er det officelle minolta værksted i dk

mvh
Michael