Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Arkipix
Fra : Hemmelig

Dato : 09-10-06 10:42

Hejsa...

Jeg håber at der er nogle der bruger dette program til at holde styr på
deres billeder, da jeg har et brug for lidt hjælp dertil:
Når jeg skal arkivere går det fint med JPEG og tif filer, men når det kommer
til RAW filer (Nikon D70, D200 og Olympus SP-350) fryser programmet fast.
Jeg vil senere idag prøver om det er min computer det er galt med ved at
instalere programmet på en anden computer.
Er der en der har haft ligende problemer eller bare et hint til hvad der er
galt???

Maskinen jeg bruger er en:
Pentum 4 3 ghz med 2,5 gb ram og ca 150 gb ledig HD og win XP pro sp2

Maskinen der bliver prøvet senere idag er en:
Pentium 4 3 ghz med 1 gb ram og ca 100 gb ledig HD og win XP pro sp2

HB Nielsen

Fra : Yes-Jes

Dato : 09-10-06 12:09

"Hemmelig" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Maskinen der bliver prøvet senere idag er en:
> Pentium 4 3 ghz med 1 gb ram og ca 100 gb ledig HD og win XP pro sp2

Hos mig virker fint med D70s raw filer, men med D200 raw filer, konverter
programmet ikke farverne rigtigt, men eller virker programmet som det skal
på en P4 2,4gHz., 2 gb ram, sata hd på 120gb, XP pro sp2 Arkipix ver. 2,3
nyeste opdatering

Hvis du har problemer hvorfor kontakter ikke det Danske firma som har lavet
programmet, de er ganske hjælpsomme.

Hilsen
Jes-Peder