Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefaling af nyt kamera ??
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 23-09-06 09:24

Jeg skal forhåbentlig snart til at købe mig et nyt digtalkamera, og derfor
vil jeg spørge Jer, om I kan anbefale mig et godt kamera i omegnen af 3500,-
kr. Jeg vil gerne have et med så meget optisk zoom som muligt, men dog uden
at det af den grund bliver for dårlig i opløsningen.
Jeg har et ældre, men dog velfungerende Kodak kamera på 2 Mpix, men der er
kun digital zoom på. Det tager nogen pæne billeder, men kræver mere lys end
det blitzen kan give, hvis man skal tage aftenbilleder indendørs.
Det nye kamera Skulle gerne kunne tage billeder uden disse problemer, og
skulle nogen ligge inde med et godt tilbud, ville det da nok heller ikke
være af vejn med et godt brugt.
Hvad skal jeg evt. kigge efter, hvis det skal være et godt brugt kamera
(Mærke og nummer)?.

Med venlig hilsen, og håb om lidt hjælp.
Jesper Jacobsen

Fra : jg

Dato : 23-09-06 10:25

> [...]
> vil jeg spørge Jer, om I kan anbefale mig et godt kamera i omegnen af
> 3500,- kr. Jeg vil gerne have et med så meget optisk zoom som muligt, men

Nu skriver du NYT.

Med den pris du er oppe i, ville jeg overveje et brugt digitalt spejlrefleks
kamera.
Eks Canon EOS 300D, som fåes for ca 3000 brugt, eller 350D til ca 4000.

Jesper.

Fra : Jakob

Dato : 23-09-06 12:14

In article <4514fd33$0$13956$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, a@aa.aa
says...

Nu er du blevet anbefalet et digitalt spejlreflex (dslr), og det har jeg
lige en kommentar til. Hvis du køber et sådant så stopper det absolut
ikke ved de 3500. Priserne på optik er ofte langt højere end kamerahuset
og hvis du skal have 12 X zoom så er det noget der vejer et par kg.

Derfor gå efter et af de såkaldte superzoom kameraer der kan findes i
meget anerkendte varianter fra Panasonic, Sony og Canon. Check
www.dpreview.com for anmeldelser og overvej hvad der er vigtigst for
dig. ALLE kameraer er kompromiser og kunsten er at rangordne dine
ønsker.

Jeg har futtet til indkøbsgruppen hvor debatten hører hjemme.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-09-06 10:30

Jesper Jacobsen wrote:

> Med venlig hilsen, og håb om lidt hjælp.

Der er sikkert nogen i news:dk.fritid.foto.indkoeb som gerne vil hjælpe
dig...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 13:36

> Der er sikkert nogen i news:dk.fritid.foto.indkoeb som gerne vil hjælpe
> dig...

sikket med kun en læge kan hjælp dig
KsK

Fra : Lars O.

Dato : 23-09-06 13:53

On Sat, 23 Sep 2006 14:35:32 +0200, KsK wrote:

> sikket med kun en læge kan hjælp dig
> KsK

Stop nu det pis.
Niels fortalte på en sober måde, at der var en mere
relevant gruppe at stille spørgsmålet i.
Jeg er godt klar over, at Niels og dig ikke er særligt kompatible, men
det er altså trættende for os andre brugere af denne gruppe at skulle
belemres med det hele tiden.

/Lars

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 14:00

"Lars O." <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg er godt klar over, at Niels og dig ikke er særligt kompatible, men
> det er altså trættende for os andre brugere af denne gruppe at skulle

hvad er det helt nøjagtigt du siger Lars .. jeg skal stoppe fordi du føler
dig genere , men Niels kan forsætte selv om det genere mig/andre ?? er det
det du mener ??

KsK

Fra : Lars O.

Dato : 23-09-06 14:39

On Sat, 23 Sep 2006 15:00:17 +0200, KsK wrote:

> hvad er det helt nøjagtigt du siger Lars .. jeg skal stoppe fordi du føler
> dig genere , men Niels kan forsætte selv om det genere mig/andre ?? er det
> det du mener ??

Sålænge Niels skriver på en acceptabel måde (og det gjorde han altså
i det pågældende indlæg), så har jeg ingen problemer med at han
fortsætter.
Det eneste jeg beder dig stoppe, er dine personangreb. Det hører ikke
hjemme her. Jeg synes bare, at din kommentar, "sikket med kun en læge kan
hjælp dig. KsK", var under lavmålet.

/Lars

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 14:54

> [...]
> Det eneste jeg beder dig stoppe, er dine personangreb. Det hører ikke
> hjemme her. Jeg synes bare, at din kommentar, "sikket med kun en læge kan

måske men det er altså det endst mand kan forstå

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.billedsnak/browse_thread/thread/1ff2f5d28a5f4ee5/23e2728246ff9acb?hl=da#23e2728246ff9acb

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.billedsnak/browse_thread/thread/b159c8c1f9a5f7ab/fb38750f7f0f95d0?lnk=st&q=sl%C3%A6beb%C3%A5d&rnum=1&hl=da#fb38750f7f0f95d0

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.billedsnak/browse_thread/thread/468ee19c5b8f63f7/14a1a33024148b76?lnk=st&q=Fotogruppe+eller+b%C3%B8rnehave...&rnum=1&hl=da#14a1a33024148b76

fortæl mig hvad du synes om disse indlæg fra NRE synes du de er OK så lad
være at spille de tid på mig .. for det hjælp ikke

men Niels lavet et dokummet med dårlig betaler på hans site med NAVN og
adresse og derefte post den i foto gruppe hvilker hveken lovligt eller
accetple ,, han post rask væk OT indlæg som det passe ham hvor han der
efter skynde sig at irette sætte andre

men som sagt lad være at spille din tid på mig hvis mene NRE er OK så ha
du kun 2 mulighed

1 put mig i dit kill filter
2 fyskik forhindre mig mulighedene i at brug mit tastur

Valgt er dit ejet

KsK

Fra : Hans

Dato : 23-09-06 15:04

"KsK" <ksk@all.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du kun 2 mulighed
>
> 1 put mig i dit kill filter
> 2 fyskik forhindre mig mulighedene i at brug mit tastur

Hvad mener du, Ksk?

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 15:11

"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse

> "KsK" <ksk@all.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

hvis ikke du forstå det så opgive jeg at forklar det for dig ,, men hvad
det iøvrigt dig jeg skrev til ???

KsK

Fra : Lars O.

Dato : 23-09-06 15:10

On Sat, 23 Sep 2006 15:53:51 +0200, KsK wrote:

> [...]
> du kun 2 mulighed
>
> 1 put mig i dit kill filter
> 2 fyskik forhindre mig mulighedene i at brug mit tastur

Jeg siger ikke Niels er en engel, og jeg tager heller ikke stilling til om
hans indlæg generelt er ok.
Jeg er bare træt af at stort set samtlige tråde ender op i noget
personfnidder. Hvis skyld det er, skal jeg ikke gøre mig klog på.
Nu var det så bare lige dit indlæg med "lægehenvisningen", der fik mit
bæger til at flyde over.

Slut herfra.

/Lars

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 15:31

> [...]
> personfnidder. Hvis skyld det er, skal jeg ikke gøre mig klog på.
> Nu var det så bare lige dit indlæg med "lægehenvisningen", der fik mit

ok Lars jeg kan sådan set også følge dig lidt hen af vej men ,, det kan ikke
være rigtigt det er NRE der skal sætte DAGS orden HER .. og så samtidig
bedere folk /nybegyndere og at fis af .... det er stort set det der bring
mit pis i kog ,,,, muligt det halte lidt med et par stykke og vores foto
evner og det er noget lort ... vi lavere !!!!

det kræv vel ikke en eller anden form for nivo for at får love at deltage
her i newsgruppe -.-.. hvorfor skal han hindre os nybegyndere for at lære
noget af andre ... ..

problemer med NRE er at det er det endste han bidrag med .. hvis det eks
hvad folk som froding finger Jan Bøgh - hans kruse eller ansigt-max der
kommetaret at folk hvad OT ja så fred være med det .. da de bidragere med
noget Konstruktiv i denne gruppe ,,,, men for NRE er alt gjordt op i en
konkurrese hvor han gerne se de dårlig sorter fra ..
ved du hvad Lars han kan lave sit eje forum på hans ege sit .. hvilker så
berette ham til at sort i deltagere .. ikke i et forum som det her
NRE ha fundet ud af at genmem hans 29 år som fotograf er der ikke en endste
der ha bemærket ham .. og derfor forsøgere han at skab et navn HER

KsK

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-09-06 15:59

KsK skrev:

>problemer med NRE er at det er det endste han bidrag med

Hvad bidrager du positivt med?
--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 17:18

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad bidrager du positivt med?

nå du ha altså ikke fatte en bønne af npget som helst !!!
jeg prøve at at gid lidt plads til NEWBEEs der måtte komme og ikke blive
overfaldt og bedt om at post deres billedere på fotokritik ..

KSK

> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

Religion hvor herre bevars .. katolik og protostane stå og spytte på på
skolebørn fordi de gå genmme der kvartere .. .. det er kraft end mann
liggyldig hvilker regilone for meget af der er simplhen årsag til all den
ufred der er i verden og så er det fuldstædning ligmeget om folk er krist
muslim katolikere eller prostand de ha alle knald i lågne og byd forbydes
KsK

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-09-06 18:03

KsK skrev:

> [...]
>muslim katolikere eller prostand de ha alle knald i lågne og byd forbydes

Og hvad gør du?

Bidrager til fred, om end ikke i verdenen, men så i
nyhedsgruppen?

Spytter du ikke?
--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 18:24

> Og hvad gør du?
>
> Bidrager til fred, om end ikke i verdenen, men så i
> nyhedsgruppen?

det ved jeg ikke om jeg gør ,, men ha da givet alle "jeg ha nok i mig selv
" folk en af haden så kan det være der slippe nogle nybegyndere ind

> Spytter du ikke?
nej jeg spytte ikke på børn fordi deres forældre er af en anden
overbevisning ,, det forgå kun ingen for reglion tosse

KsK

Fra : Jakob

Dato : 23-09-06 18:55

In article <45155e1f$0$144$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, ksk@all.dk
says...

> nå du ha altså ikke fatte en bønne af npget som helst !!!
> jeg prøve at at gid lidt plads til NEWBEEs der måtte komme og ikke blive
> overfaldt og bedt om at post deres billedere på fotokritik ..

Du fatter jo ikke en bjælde. Problemet med dig er at du hyler op uanset
om der er en grund til det eller ej. Du har fuldstændigt skamskudt din
egen troværdighed. Du er jo ikke istand til at skelne mellem ret og
vrang.

Jeg er fuldstændig enig i at NRE ofte er ødelæggende for gruppen, men du
er det bestemt i lige så høj grad, så hvor er det lige du mener du gør
gruppen en tjeneste....

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 18:56

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er fuldstændig enig i at NRE ofte er ødelæggende for gruppen, men du
> er det bestemt i lige så høj grad, så hvor er det lige du mener du gør

mener du at det hjælp at tie ha ihjel ,, måske for fred skyld men ikke for
gruppe ,, hvis den da ønske en vis tilgang af ny brugere .... men nå
men selv sidde i redning båd er man ligglad med hvornår skib synker
det læs jo ikke problmer hvis jeg tie ,, så komme der bare en ny KsK

KsK

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 19:05

> Du fatter jo ikke en bjælde. Problemet med dig er at du hyler op uanset
> om der er en grund til det eller ej. Du har fuldstændigt skamskudt din
> egen troværdighed.

sig mig engang hvirlæng ha du gået og tror at din troværdighed til mig ha
haft nogle betydning for mig ?????
for jeg er da ret sikke på at du er den endst der ha gået og haft den
overbevisning .. og jeg så røg i samlige bruges kill filter ville det rag
mig en høst blomst , jeg kom ind Aktiv i denne gruppe for ca 1 år side og en
hurtigt søgning vil vise at denne gruppe ha kært på samme måde laaaaang tid
inden jeg deltog i debette

ja jacob kan du se det hvad nu vis der kom en total bybegyndere .. som kunne
lære noget af dig / måske kunne ha så tilgænge vis dig hvordan du sætte din
flise op i dit badværelse etc skifte bremse på din bil .... hvorfor skal han
ha love at ødelægge den dynmik ,,, er vi ikke alle interssere i at vi hygge
os med vores hobby .. hvorfor bekrig alle omkrig os ,,,,

> Jeg er fuldstændig enig i at NRE ofte er ødelæggende for gruppen, men du
> er det bestemt i lige så høj grad, så hvor er det lige du mener du gør
> gruppen en tjeneste....
GODT

> --
> Venlig hilsen
>
> Jakob

KsK

Fra : Jakob

Dato : 23-09-06 23:19

In article <45157758$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, ksk@all.dk
says...

> ha love at ødelægge den dynmik ,,, er vi ikke alle interssere i at vi hygge
> os med vores hobby .. hvorfor bekrig alle omkrig os ,,,,

Så læs da hvad du selv skriver.... Du må simpelthen være ufatteligt
tykpandet og her holder jeg virkelig mig selv i tøjler for ikke at bruge
kraftigere udtryk. "hvorfor bekrige alle omkring os" det skriver du selv

Tænk lige over det, ironien er så tyk at du burde kunne se det. Det du
fuldstændigt nægter at forholde dig til her er at hans henvisning denne
gang var korrekt og sober. Men på trods af det hyler du op alligevel.
Dit had til NRE har jo gjort dig blind, og i denne tråd står du på ingen
måde tilbage for NRE iforhold til at være en dum støjsender.

Fatter ikke jeg bruger tid på det her for du er åbenbart ikke istand til
at fatte det. Og drop bare at skrive et eller andet semidumt forsvar.
Jeg gider ikke respondere. Og så vil jeg lige fortælle dig at jeg
faktisk flere gange har taget dig lidt i forsvar, hvorfor kan man jo
undre sig over når du er helt ude af stand til at se når du er forkert
på den.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 19:21

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

problem er jo ikke mig Jacob i ved jo hvad jeg går efter , modsat NRE der gå
efter alle

Jacob ha du nogle sin set/hørt jeg ha være efter en ny eller andre der ikke
selv ha være uforskammet og for andre ..
det er jo ikke fordi jeg bare angrib for at angrib ..

KsK

Fra : KsK

Dato : 24-09-06 15:44

> [...]
> says...

> Du fatter jo ikke en bjælde. Problemet med dig er at du hyler op uanset

hvem afgøre om der er en grund ???? måske dig elller ???? hvis man
raske væk kaster om sig med du er OT bør han hold sig sti ren ,,

> Jeg er fuldstændig enig i at NRE ofte er ødelæggende for gruppen, men du
> er det bestemt i lige så høj grad, så hvor er det lige du mener du gør
> gruppen en tjeneste....
jeg ved det men tror åbernbart du er den endste kill filter jeg ikke ligge i
,,,,...

hvem er det forøvrigt der ha fredet NRE og så han ikke må modtage kritik
du mene at jeg ska lade NRE være for de der genere dig/andre ,,, den
særstatus få jeg vel også snart
du skriv også du ha forsvare mig hvornår / hvor

men jeg fatte alt du sige men ,, ,,.. du siger til mig er ,,, du gerne vil
ha jeg gør som du gerne vil har .. er det ikke rigtigt
og lad skal ha love at opføre sig som han vil bare du slippe for ballen ikk

KsK

Fra : Jakob

Dato : 24-09-06 16:41

In article <451699a1$0$139$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, ksk@all.dk
says...

> hvem afgøre om der er en grund ???? måske dig elller ???? hvis man
> raske væk kaster om sig med du er OT bør han hold sig sti ren ,,

Jamen det beviser jo så bare til fulde at du ikke fatter en brik af hvad
det handler om. Det står dig frit for at kritisere NRE NÅR DER ER EN
GRUND TIL DET.........

Men i dette tilfælde er der INGEN GRUND TIL DET. Henvisningen var både
sober og iorden.

Men du evner åbenbart ikke at se den forskel.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : KsK

Dato : 24-09-06 17:30

> In article <451699a1$0$139$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, ksk@all.dk
> says...

> Jamen det beviser jo så bare til fulde at du ikke fatter en brik af hvad
ja jeg sidde så med samme tank om dig ,,

> det handler om. Det står dig frit for at kritisere NRE NÅR DER ER EN
> GRUND TIL DET.........
jeg synes der er en grund nå mand selv post som han ha lyst til OT eller ej
han post bare !!!!

alle hans OT er der grund til at Påtale ,, nå han selv post OT i f.eks
billedesnak . man kan da ikke først post sig diskut indlæg i billedetsnak
hviker er vildt OT og så samtidig forvent andre skal

hvis man ikke selv kan overhold reglere skal man lad være med at slå andre
over i hoved med selv samme ,,, men det kan du altså ikke fatte ,,, men

> [...]

over i hoved med selv samme ,,, men det kan du altså ikke fatte ,,,

> Men du evner åbenbart ikke at se den forskel.

Jo hvis det kom fra en der overholdt reglere selv ,, og selv følglig skal
man ikke post OT men som regle er det nybeyndere der post OT ved en fejl
,men NRE gør det bevist.. selv med hans indsigt i regleren så NRE er hverker
sober eller RIGTIGT

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.billedsnak/browse_thread/thread/468ee19c5b8f63f7/14a1a33024148b76?lnk=st&q=Fotogruppe+eller+b%C3%B8rnehave...&rnum=1&hl=da#14a1a33024148b76

berette hans Rolle som Politibetjent

hvis man ikke selv kan overhold reglere skal man lad være med at slå andre
over i hoved med selv samme ,,, men det kan du altså ikke fatte/ elller vil
ikke

> --
> Venlig hilsen
>
> Jakob

mvh
KsK

Fra : Hans

Dato : 24-09-06 19:40

> [...]
> over i hoved med selv samme ,,, men det kan du altså ikke fatte/ elller

Hvad mener du?

Fra : KsK

Dato : 24-09-06 20:39

> Hvad mener du?

jeg mener at hvis du vil fortælle os om din 100-400 så fred være med ,,
derfor behøver du ikke at genmen dig kom du bare lidt frem i lyset og
deltage på lige fod med os andre isteden for at side der og gi den som en 13
årig
KsK

Fra : Jakob

Dato : 24-09-06 21:52

In article <4516b2a4$0$139$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, ksk@all.dk
says...
> hvis man ikke selv kan overhold reglere skal man lad være med at slå andre
> over i hoved med selv samme ,,, men det kan du altså ikke fatte/ elller vil
> ikke

Du har ret. Jeg fatter på ingen måde din ufriviligt komiske og uendelig
tåbelige måde at te dig på her. En elefant i en glasbutik er vist en
underdrivelse.

Jeg kommer ikke til at svare på dine indlæg. Du er jo helt uden for
rækkevidde, det virker som om du kun gider høre på dig selv og dine
argumenter hænger jo ikke sammen på nogen måder.

Velkommen i filtret som den første.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : KsK

Dato : 24-09-06 23:30

> Velkommen i filtret som den første.

jamen så er alle din problemer jo uden af verden IKK .. hvorfor skulle du
så til at spille så dumsmart VAR !!!!

skægt det dig der skriv mig der svare , du endnu ikke sværet mig på noget af
det jeg ha spurgt dig om ... men nok fordi du snakke og ikke kan høre andre
end dig selv

KsK

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 23-09-06 16:33

KsK skrev:
> ok Lars jeg kan sådan set også følge dig lidt hen af vej men ,, det kan ikke
> være rigtigt det er NRE der skal sætte DAGS orden HER

Helt enig, og den bedste måde at undgå det på, er ved ikke at give ham
maksimal opmærksomhed konstant. Behandl ham som en troll hvis du ikke
kan ta ham, men gør os alle den tjeneste, ikke at bruge en vilkårlig
lejlighed til at give ham en god grund til at gå amok.

Jeg kan godt forstå at du er træt af ham, men erfaringen viser at en
masse negativ opmærksomhed simpelt hen ikke er vejen i tilfældet NRE.

I øvrigt så vil jeg mene at hvis _nogen_ laver en webside om at du er en
dårlig betaler i uoverensstemmelse med fakta, så er det bare at få en
advokat til at bevidne det, og køre en injuriesag, der kan ikke være så
meget dér.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : KsK

Dato : 23-09-06 17:39

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ta ham, men gør os alle den tjeneste, ikke at bruge en vilkårlig lejlighed
> til at give ham en god grund til at gå amok.

jo men det hjælp jo ikke nyankommen hved bare igonorre ham ,,
syne det er en lidt dårlig problemløsning bare at lad som inter ..
jeg syne ikke det er rimeligt at han skal jag folk væk ... mens ha ligge i
andre kille filter

> [...]

> dårlig betaler i uoverensstemmelse med fakta, så er det bare at få en
> advokat til at bevidne det, og køre en injuriesag, der kan ikke være så

det var nu ikke mig der hvad en dårlig betalere men en anden unagive person
det var mere ment som et eks. på at mand ikke kan overholde spilleregleren
men forlangere andre skal ..

Mvh
KsK

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 23-09-06 22:35

SÅ HOLD DOG KÆFT, OG FØLG TRÅDEN I STEDET !!!!

Jesper

Fra : KsK

Dato : 24-09-06 09:50

"Jesper Jacobsen" <Jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> SÅ HOLD DOG KÆFT, OG FØLG TRÅDEN I STEDET !!!!
>
> Jesper

hvorfor du er lige blive bed om at find den rigtigt gruppe
KsK

Fra : Hans

Dato : 24-09-06 10:55

> [...]
meddelelse

> hvorfor du er lige blive bed om at find den rigtigt gruppe

Hvad mener du?

Fra : KsK

Dato : 24-09-06 20:08

> Hvad mener du?

er det dit efter navn JENSEN der trykke og spærre for blod omløbet ???
KsK

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 24-09-06 11:06

> [...]
> meddelelse news:ef499c$dtv$1@newsbin.cybercity.dk...

> hvorfor du er lige blive bed om at find den rigtigt gruppe

Det er muligt, men jeg bad ikke om en kilometer lang diskussion om hvor jeg
skulle spørge, eller en diskussion om personer, og deres meninger om
hinanden. Derfor skrev jeg som jeg gjorde. Vil i skælde hinanden ud, svine
hinanden til, eller hvad I nu vil kalde det, så tag da for f...... at
udveksle telfonnumre eller e-mail hold og det ude af diverse NG. !!!

Jesper

Fra : KsK

Dato : 24-09-06 15:47

> [...]
> hinanden til, eller hvad I nu vil kalde det, så tag da for f...... at
> udveksle telfonnumre eller e-mail hold og det ude af diverse NG. !!!

ja men du er ny og bare vent jeg gi dig 2 mrd så har du være i konflik me
NRE op il flere gang ,, du forstod bare ikke hvad NRE skrev til dig !!!

SKAL VI VÆDDER ...

KsK

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-09-06 09:28

Lars O. skrev:

> [...]
> personfnidder. Hvis skyld det er, skal jeg ikke gøre mig klog på.
> Nu var det så bare lige dit indlæg med "lægehenvisningen", der fik mit

Med ksk er der kun een medicin, der virker: Kill-filter
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.

-Islamisterne opfordrer til bål og brand fordi de ikke vil beskyldes for
at have opfordret til bål og brand -

Fra : KsK

Dato : 24-09-06 15:29

> Med ksk er der kun een medicin, der virker: Kill-filter
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
>
> -Islamisterne opfordrer til bål og brand fordi de ikke vil beskyldes for

men det er fint nå vi skal høre på dit og NRE sludder nå han genere din
billedere så hold du du dig ikke tilbage men det er jo også noget andet
ikk Ole for det er dine billedere
KsK

Fra : Kim S

Dato : 23-09-06 18:49

> Der er sikkert nogen i news:dk.fritid.foto.indkoeb som gerne vil hjælpe
> dig...

Dejligt at se en positiv henvisning til den rette gruppe.
Thumbs up, Niels.

Mvh, Kim

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 23-09-06 22:36

> Der er sikkert nogen i news:dk.fritid.foto.indkoeb som gerne vil hjælpe
> dig...

Tak for info. Den gruppe havde jeg lige misset

Jesper

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 23-09-06 22:38

> Tak for info. Den gruppe havde jeg lige misset

Og det med god grund kunne jeg se, da jeg ville tilføje den. Den kan ikke
vises via Cybercity.

Jesper

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-09-06 23:53

Jesper Jacobsen skrev:

>Og det med god grund kunne jeg se, da jeg ville tilføje den. Den kan ikke
>vises via Cybercity.

Opdater din gruppeliste, den findes med sikkerhed på Cybercitys
newsserver,
--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 24-09-06 08:48

On Sun, 24 Sep 2006 00:53:01 +0200, Kerim Ellentoft wrote:

> Opdater din gruppeliste, den findes med sikkerhed på Cybercitys
> newsserver,

Den findes med sikkerhed på cybercitys newsserver. Du skal skifte fra
newsbin.cybercity.dk til news.cybercity.dk, da newsbin serveren er
dedikeret til de binære grupper og åbenbart ikke fører
dk.fritid.foto.indkoeb og en del andre grupper. Nok dem der er kommet til
efter at cybercity lavede newsbin serveren.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 24-09-06 11:07

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> M.v.h
> Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM

Den skifter jeg lige til med det samme. Tak for hjælpen.

Jesper

Fra : "Jørgen K."

Dato : 24-09-06 09:58

Jesper Jacobsen wrote:

> Og det med god grund kunne jeg se, da jeg ville tilføje den. Den kan ikke
> vises via Cybercity.
>
> Jesper

Den findes skam
Jeg har den selv.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 23-09-06 11:15

Jesper Jacobsen skrev:
> [...]
> kr. Jeg vil gerne have et med så meget optisk zoom som muligt, men dog uden
> at det af den grund bliver for dårlig i opløsningen.

Jeg har lige hjulpet en kammerat med at finde et kamera. Vi nåede frem
til Canon Powershot A710IS (som ligger omkring 2500 kr) fordi det

* Kan det hele manuelt eller automatisk (og en masse halvautomatisk)
* På anmeldelserne ser ud til at have god optik
* har 6x optisk zoom og 7 megapixel
* er kompakt nok til en lomme, men ikke mere end man kan bruge det og
holde det ordentligt = stille med mandehænder
* IS'en ser ud til at være lavet godt
* Menumæssigt, interfacemæssigt ser det ud til at være lavet
overskueligt og godt

Alt i alt blev jeg så imponeret, så jeg var lige ved at bede ham om at
købe et med til mig, så jeg havde et lommekamera til at supplere mit
spejlrefleks med

Specs: <http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_a710is.asp>

Anmeldelser: Der er et par brugeranmeldelser på dpreview, bla
<http://www.dpreview.com/reviews/read_opinion_text.asp?prodkey=canon_a710is&opinion=32989>,
derudover en meget grundig her:
<http://dcresource.com/reviews/canon/powershot_a710-review/index.shtml>

Så det er midt bud!

Hvis du skal bruge den mængde penge på brugt, skal det efter min mening
være fordi du får spejlrefleks for pengene.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Rune Jensen

Dato : 23-09-06 11:56

Jesper Jacobsen frembragte:
> [...]
> (Mærke og nummer)?.
>
> Med venlig hilsen, og håb om lidt hjælp.

Jeg har et Sony Cybershot DSC-H2 med 12 X Zoom og 6 MP
Tager flotte billeder og er et fint valg hvis man ikke vil op i et
spejlrefleks.
Det er ikke så kompakt, men det er jo en smagssag

-Rune Jensen

Fra : Lars O.

Dato : 23-09-06 13:55

On Sat, 23 Sep 2006 12:56:04 +0200, Rune Jensen wrote:

> [...]
> spejlrefleks.
> Det er ikke så kompakt, men det er jo en smagssag

Enig. Jeg har også et DSC-H2, som jeg er yderst tilfreds med. Hvis
budgettet siger kr. 3500 kan han jo overveje et DSC-H5 i stedet.

/Lars

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 23-09-06 22:34

"Rune Jensen" <rune@FJERNDETTEmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spejlrefleks.
> Det er ikke så kompakt, men det er jo en smagssag

Det er ikke fordi det behøver være kompakt (lidt blærerøv er der jo i mange
af os), men det skal tage gode billeder, også når det er mørkt, så blitsen
skal være i orden. Jeg kan godt lide designet på kameraet, og jeg syntes det
ser ud som om, det er ret nemt at styre i hånden. Det er absolut et bud jeg
vil kigge nærmere på. H5'eren tror jeg dog ikke det bliver. Jeg kan
forestille mig det har nogen ekstra features, som jeg nok ikke får brug for,
men det skal da lige undersøges, inden der kommer et nyt kamerea i det lille
hjem.

Jeg takker for info.

Jesper Jacobsen

Fra : nw

Dato : 23-09-06 22:30

Jeg synes NRE på det seneste har anlagt en sober måde at henvise på,
så det springer jeg let henover. Andre indlæg bruger jeg som
hjernegymnastik i et forsøg på at forstå, hvad der står.

mvh Niels W.