Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
rensning af objektiv
Fra : Gert Medom

Dato : 23-09-06 07:55

Jeg har et ganske fint Canon obj. hvor jeg kan c støvkorn inde i obj. Er der
et sted hvor man kan få det ordnet? Gerne SU- venligt....

--
Mvh.
Gert Medom

Fra : Thomas Kjær

Dato : 23-09-06 08:35

On 2006-09-23, Gert Medom <Gert.medom> wrote:
> Jeg har et ganske fint Canon obj. hvor jeg kan c støvkorn inde i obj. Er der
> et sted hvor man kan få det ordnet? Gerne SU- venligt....

Det kan du hos PW Service;

http://www.pwservice.dk/

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 23-09-06 10:01

On Sat, 23 Sep 2006 08:55:05 +0200, Gert Medom wrote:

> Jeg har et ganske fint Canon obj. hvor jeg kan c støvkorn inde i obj. Er der
> et sted hvor man kan få det ordnet? Gerne SU- venligt....

Hvis der ikke er noget at se på billederne så glem det. Er det et zoom
objektiv der ændrer størrelse er det næsten umuligt at undgå støv i det.

Men ellers er der en mulighed hos CAV i Viby J - der kan du ikke have så
langt til.
--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM

Fra : K

Dato : 23-09-06 16:28

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> objektiv der ændrer størrelse er det næsten umuligt at undgå støv i det.
>
> Men ellers er der en mulighed hos CAV i Viby J - der kan du ikke have så

Ja undskyld, jeg blander mig, men der er faktisk et stykke vej.
Hvis man er i bil, så er det en snild sag, men først ned til linie 8 og
derfter linie 15 til langt pokker i vold.
Eller man tager "Grisen" fra Viby St., men den er ikke hurtigere.

Det er fra den ene ende af Århus til den anden.
Nå, nu skal jeg nok blande mig uden om.. ;0)

God weekend.