Mine hittekillinger er solgt :-)
Fra : giboz3@yahoo.dk

Dato : 05-11-06 14:28

Det er en vældig dag her. Alle hittekillingerne er solgt (altså
bortset fra dem, vi selv beholder . Lige nu ved vi ikke helt om det
ender med 2 eller 3, som bliver her. Men målet om at få solgt 4 er
nået - så jeg er helt utrolig glad. De får den dejlige fremtid, jeg
ønskede for dem. Og hvad mere kan man så forlange???
2 rejser til Århus, 1 til Silkeborg og 1 til Jerslev - en lille by
øst for Brønderslev.
De bliver hentet idag, så det er lidt vemodigt. De har fyldt SÅ meget
de sidste 3 måneder - men det bliver også dejligt med lidt mere
'normale' tilstande. Det tror jeg absolut de 'gamle' katte vil sætte
pris på - nok især deres mor, som er SÅ trætte af dem for tiden. Vi
andre vil savne de små vidundere - og glæde os over dem, der bliver.

Glade hilsner fra
Gitte Bormann

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-11-06 15:46

giboz3@yahoo.dk wrote:
> [...]
> sætte pris på - nok især deres mor, som er SÅ trætte af dem for
> tiden. Vi andre vil savne de små vidundere - og glæde os over dem,

Hej Gitte.

Ja, det er da en vældig god dag, både for jer og de små misser.
Tillykke med det. Håber at det er nogle gode "slaver" de små
får, du har i hvert fald gjort dit til at de har fået en god start på
livet. Jeg ville ønske at det var alle små hittemisser der var så
heldige, men desværre ser virkeligheden en del anderledes ud.

Jeg ønsker alt det bedste for både dig og den resterende bestand.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : giboz3@yahoo.dk

Dato : 05-11-06 20:19

Hej Tove
Jo, de har fået sig nogle gode og lydige 'slaver'...... Det er
faktisk endt med, at Tigerlilly også er blevet solgt. En sød familie
kiggede forbi - og så var det sket! De har heldigvis allesammen fået
nogle rigtig søde familier - og jeg tvivler ikke et sekund på, at de
får det GODT. Det er fantastisk dejligt at vide - og du har helt ret.
Desværre er ikke alle killinger så heldige.
Vi står nu tilbage med 2, som er begyndt at lede efter de andre - det
vil nok fortsætte lidt endnu. Det er jo lidt ensomt nu, når man er
vant til at kunne bokse med 5 mere....
Jeg tænker, at Sille bliver lidt mere glad nu - hun var rigtig træt
af alt det tumult. Ligeså med deres mor - hun gad dem slet ikke her
til sidst.
Men stille er her - på dette tidspunkt plejer de at få deres 'vilde
ture' = katte kommer flyvende fra alle højder og sider......
Men alt i alt en rigtig god dag.

Mange hilsner
Gitte