Hjælp til at kønbestemme missebabyerne.
Fra : Soliema

Dato : 03-11-06 15:13

Hejsa alle sammen.
Ja nu har jeg så kigget på numser en helt uge og kan stadig ikke komme til
enighed med mig selv, så sidder der en derude, som er mester i at se på
numser, så håber jeg på lidt hjælp

Skal jo helst ha navnegivet de små .

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1164&folder=1389&limit_start=0&limit_user=15

Har selv et bud på 4 hanner.

Mvh
Anne Mette

Fra : dpl

Dato : 03-11-06 15:39

Soliema skrev:
> [...]
> enighed med mig selv, så sidder der en derude, som er mester i at se på

Hæhæ, har selv brugt denne billed-i-gruppe metode et par gange, med
svingende held! Men jeg vil da gerne give mit bud. Synes de tre første
ligner hanner, men den sidste tør jeg ikke udtale mig om. Har du
mulighed for at tage skarpere billeder?

Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Soliema

Dato : 03-11-06 16:19

> [...]
> svingende held! Men jeg vil da gerne give mit bud. Synes de tre første
> ligner hanner, men den sidste tør jeg ikke udtale mig om. Har du mulighed

Hi hi.. ja men det er skidsme ikke nemt at se, syntes jeg
Har taget nyt billede af Killing D som er noget bedre end det andet, ligger
det ind nu.

Mvh
Anne Mette

Fra : Soliema

Dato : 03-11-06 17:32

nå det ser ud til at hjemmesiden dk-fritid-kat er nede igen, men se billedet
her
http://debat.jubii.dk/showthread.php?t=406351&goto=newpost

Mvh
Anne Mette

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-06 17:53

Soliema <soliema@tdcadsl.invalid> wrote:
> nå det ser ud til at hjemmesiden dk-fritid-kat er nede igen, men se
> [...]

Man skal så vidt jeg kan se, være medlem og kunne logge ind for at se
billederne på Jubii.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Soliema

Dato : 03-11-06 18:27

> Man skal så vidt jeg kan se, være medlem og kunne logge ind for at se
> [...]

Åh nej, det vidste jeg ikke, det er jeg ked af, men så må jeg jo vente til
at hjemmesiden kommer op og køre igen
Tak for hinte Tove

Mvh
Anne Mette

Fra : dpl

Dato : 03-11-06 18:44

Soliema skrev:

> Åh nej, det vidste jeg ikke, det er jeg ked af, men så må jeg jo vente til
> [...]

Hejsa
Du er velkommen til at sende billedet/billederne til mig på mail, så
lægger jeg dem lige ud, hvor folk kan se dem.
Hilsen Dorthe

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-06 18:53

Fra : dpl

Dato : 03-11-06 19:42

Nyt numse-link til killing D :
http://www.sevastopol.dk/images/killing.jpg

Jeg synes stadig det er virkeligt svært...men hælder mest til hankat.
Dorthe

Fra : Soliema

Dato : 03-11-06 20:19

"dpl" skrev i en meddelelse

> Nyt numse-link til killing D :
> http://www.sevastopol.dk/images/killing.jpg
>
> Jeg synes stadig det er virkeligt svært...men hælder mest til hankat.
> Dorthe

Tak for hjælpen Dorthe og ja, jeg har også gættet på 4x han, men ved ikke
rigtig om det er rigtig

Tove lig lige mærke til klovnen

Mvh
Anne Nette

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-06 18:52

> Åh nej, det vidste jeg ikke, det er jeg ked af, men så må jeg jo
> vente til at hjemmesiden kommer op og køre igen
> [...]

Ved du hvad Anne Mette ? Vi ser da bare på små numser en anden dag.
Apropos numser. Jeg synes at den lille grå (A) ligner en hun og de 3
andre hanner, men jeg ta'r måske nok fejl. Det er jo foreløbig
småtingsafdelingen vi bevæger os i.

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-06 19:16

Jeg glemte lige at give dig et hint også. Hvis du vil se klovnehovedet
animeret, så skal du lave det med et lille o og ikke et stort O, sådan
her . Og så kan vi da kigge på små missenumser senere. Jeg gætter
på at den lille grå (A) er en hun og de andre hanner, Men jeg får nok
ikke ret - øv