test en to
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 03-11-06 12:11

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-06 12:37

Fra : Hanne Engermann

Dato : 03-11-06 13:53

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 17:23

Tonny Jørgensen wrote:
> Virker det ?
>

> Med venlig hilsen
> Tonny Jørgensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Jeg er ked af at sige det, men hos mig kan jeg ikke åbne hjemmesiden..

Nyhedsgruppen, som jeg læser i OE, har jeg ingen problemer med..

Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-06 17:31

Louise <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote:

> Jeg er ked af at sige det, men hos mig kan jeg ikke åbne
> hjemmesiden..
> Nyhedsgruppen, som jeg læser i OE, har jeg ingen problemer med..
>
> Louise

Jeg har lige sendt en mail til Tonny om problemet, men han ved det
sikkert allerede. Det er godt nok synd for ham.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 18:27

Tove Krieger wrote:

> Jeg har lige sendt en mail til Tonny om problemet, men han ved det
> sikkert allerede. Det er godt nok synd for ham.

Ja, jeg har også meget ondt af ham..
Men håber da snart at problemet bliver løst..

Louise

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 04-11-06 03:32

Louise wrote:

> Ja, jeg har også meget ondt af ham..
> Men håber da snart at problemet bliver løst..
>
> Louise

Hejsa

Ja så er vi der sørme igen. Den holdt sig lige i live en lille uges tid,
så fik rrdtool hele maskinen i knæ ved først at coredumpe et par gange
og til sidst bruge så meget swap at maskinen holdt op med at svare

Da jeg ikke længere er ansat det sted hvor maskinen sitet kører på, er
hosted, er jeg usikker på sidens fremtid i mit regi, men jeg skal gøre
hvad jeg kan for at få sitet på benene igen. Alternativt må vi, hvis alt
andet fejler, købe et webhotel til siden.

Jeg arbejder på at finde en løsning og beklager endnu engang alle de
dumme problemer der har været med siden de sidste par uger.

- Tonny

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-06 11:12

Tonny Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Jeg arbejder på at finde en løsning og beklager endnu engang alle de
> dumme problemer der har været med siden de sidste par uger.

For mig lyder det med webhotel som en god idé.. Måske vi kan gøre det over
donationer til Tortiekontoen??
Jeg vil i hvert tilfælde gerne give et mindre bidrag for at holde siden
kørende...

Louise

Fra : Benny Andersen

Dato : 04-11-06 08:32

On Fri, 03 Nov 2006 05:11:21 -0600, Tonny Jørgensen wrote:

> Virker det ?
>

> Med venlig hilsen
> Tonny Jørgensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Delvis, Headeren 'Lines:' angives ikke korrekt. (Man kan altid se hvem der
svarer gennem web interfacet - svaret er på 1. linie)
Benny Andersen