Frontline vet og pelstab?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 31-10-06 16:29

For en måneds tid siden gav jeg alle fire katte frontline vet mod lopper og
nu er en af dem så begyndt at tabe håret i nakken. Det ser overhovedet ikke
ud til at genere ham, men kønt er det ikke. Jeg tror ikke han klør sig, men
kattene gør jo mange sjove ting når jeg ikke lige kigger på dem. Han har en
lidt ala sårskorper på huden i nakken.

Er det normalt at det sker? Og hvor lang tid går der før han får pelsen
igen?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Sanni

Dato : 31-10-06 17:11

Har haft samme problem. Spurgte dyrlægen som oplyste at det fænomen ses af
og til efter behandling med frontline spot on.
Hvor længe der går inden pelsen vokser ud, tja det kan jeg ike sige.

Sanni

Fra : Winther

Dato : 01-11-06 08:35

"Sanni" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og til efter behandling med frontline spot on.
> Hvor længe der går inden pelsen vokser ud, tja det kan jeg ike sige.

Min gamle kat blev hudløs og tabte håret. Nu er det helt og tørt, så nu
venter vi bare på pelsen.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 01-11-06 21:09

Winther wrote:

> "Sanni" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Min gamle kat blev hudløs og tabte håret. Nu er det helt og tørt, så
> nu venter vi bare på pelsen.

Tak for svarende. Så må Jesus bare gå og se mølædt ud indtil videre.