Billeder af missebabyer ;O)
Fra : Soliema

Dato : 31-10-06 16:18

Hejsa alle sammen.
Så fik jeg opload et par billeder af de små

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=1387

Mvh
Anne Mette

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-10-06 17:21

Soliema <soliema@tdcadsl.invalid> wrote:
> Hejsa alle sammen.
> Så fik jeg opload et par billeder af de små

> [...]

Mere tillykke. Hvor er de altså bare kære, og Mittepiv ser ud til at
nyde det også. Dejlige små pelsbylter.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 31-10-06 18:49

Soliema wrote:
> Hejsa alle sammen.
> Så fik jeg opload et par billeder af de små

> [...]

Næææh , hvor er de dejlig og ja sikke der hygges

--
Hilsen Denise

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 01-11-06 13:38

Hej

Nej hvor er de bare kære....held og lykke til jer alle...

hilsen Majbritt

Fra : Siri

Dato : 01-11-06 19:06

> Soliema skrev:
> Hejsa alle sammen.
> Så fik jeg opload et par billeder af de små
Uhhh hvor er det dejlige billeder - tak, fordi du gjorde dig
ulejligheden - yndige missebørn og en mor, der ser ud til at have det
godt. Jeg er sikker på, at du forkæler hende ekstra efter hendes
anstrengelser
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar