test fra hjemmeside
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 31-10-06 16:07

Hejsa

Test en to tre, når indlægget mon frem ?

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-06 16:32

Hejza Tonny
Ja testen er nået frem )
og pøj pøj !!!
mvh Birte

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-10-06 17:18

Tonny Jørgensen <hestKATTE@BAKKEjegergud.dk> wrote:
> Hejsa
>
> Test en to tre, når indlægget mon frem ?
>

> Med venlig hilsen
> Tonny Jørgensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Det er i hvert fald her på OE postet fra hjemmesiden.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 01-11-06 19:11

> Med venlig hilsen
Read you loud and clear her på hjemmesiden - og tak, fordi du bruger tid
og kræfter til glæde for os andre
Hvis Gia-mis vidste, hvad hun skyldte dette site af gode råd - og dermed
velvære - så ville hun sende dig en høj og kærlig spinden....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-11-06 21:09

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote:
> [...]
> Hvis Gia-mis vidste, hvad hun skyldte dette site af gode råd - og
> dermed velvære - så ville hun sende dig en høj og kærlig

Heeeeeeeeeeeej Siri. Dejligt at høre fra dig igen, har savnet dig (og
Gia-missen)

Fra : Siri

Dato : 14-11-06 17:07

> Tove Krieger skrev:
>
> Heeeeeeeeeeeej Siri. Dejligt at høre fra dig igen, har savnet dig (og
> [...]

Tak Tove - det varmer...
Jeg syntes da, at jeg skrev et svar til dig engang - men det må have
været på et tidspunkt, hvor sitet crashede, for jeg kan ikke finde det.
Godt det samme - det var vist en af de gange, hvor jeg var lidt for
hurtig på tastaturet.... Men som sagt - det varmer at høre
Også en varm hilsen fra 'den ægte sofa-kat' (boble-boble)
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar