Kød...
Fra : RC

Dato : 29-10-06 09:52

Hejsa.

Mine rødder får svinehjerter og lever.
Andet kød, som jeg kan give dem, hvor de virkelig skal have bisserne i brug
?
Nøgleben er det evt. ok ?

På forhånd tak.

Anja....og Soffi ( som har luret,at hvis hun sidder ved comper med hovedet
på skrå og en pote daskende ud i luften - falder der en godbid af....).

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-10-06 10:00

Hej Anja

Mine får både rå nøgleben og ribben og den eneste der har taget skade af
det, er mig *gg* det gør ondt at vade på sådan et ben med bare fødder, så
kan pludseligt en masse sjove udtryk ))

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : RC

Dato : 29-10-06 11:02

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Anja

> Mine får både rå nøgleben og ribben

Det vil jeg få købt

> og den eneste der har taget skade af det, er mig *gg* det gør ondt at
> vade på sådan et ben med bare fødder, så kan pludseligt en masse sjove
> udtryk ))

Tak for advarselen....det vil jeg tage mig i agt for......griner.

/ Anja....og Soffi ( som får børstet tænder hver 3.dag - uden prob. )

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-10-06 11:18

RC <2468@jubii.dk> wrote:
> Hejsa.
>
> Mine rødder får svinehjerter og lever.

Rå hjerter og lever er også vældig eftertragtet her. Fodrer med
Olivers tørfoder, men det kan ikke skade med lidt variation.

> Andet kød, som jeg kan give dem, hvor de virkelig skal have
> bisserne i brug ?
> Nøgleben er det evt. ok ?

Jeg tror da, at jeg vil prøve med lidt kødben, det har jeg ikke prøvet
før

> Anja....og Soffi ( som har luret,at hvis hun sidder ved comper med
> hovedet på skrå og en pote daskende ud i luften - falder der en
> godbid af....).

Selvfølgelig........hun er da ikke dum

--
Venlig hilsen Tove