Hjemmesiden
Fra : Tove Krieger

Dato : 28-10-06 16:59

Hvad er der blevet af hjemmesiden ? Gruppen er næsten gået "død" de
sidste par dage. Er det mon serveren igen ? Stakkels webmaster du har
da også problemer med den server. Håber at alt bliver godt
igen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : O. Skjold

Dato : 28-10-06 17:37

Tove Krieger skrev i

<klip>

> Hvad er der blevet af hjemmesiden ? Gruppen er næsten gået
> "død" de
> sidste par dage. Er det mon serveren igen ?

Det er det uden tvivl. Serveren har IP 193.31.15.16 og hoster:

www.debug.dk
www.dk-fritid-dyr-kat.dk
www.forside.dk
www.jegergrim.dk
www.jegergud.dk

Den svarer på ping men ingen af hjemmsiderne virker.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-10-06 17:57

O. Skjold <5260.odense@gmail.com> wrote:
> [...]
> www.jegergrim.dk
> www.jegergud.dk
>
> Den svarer på ping men ingen af hjemmsiderne virker.

Ok tak skal du ha'. Jeg var bare lidt nysgerrig. Der er jo så mange i
kattegruppen der bruger newsreaderen på hjemmesiden. Jeg har en profil
derinde, men har altid brugt OE som jeg synes er meget lettere at
bruge. Gad vide om det er noget alvorligt der er galt. Der kom jo ny
webmaster for et stykke tid siden, og det er da synd han skal starte
med så meget bøvl, når han bruger så meget af sin sikkert sparsomme
fritid på hjemmesiden.

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 29-10-06 21:49

Tove Krieger wrote:

> [...]
> for et stykke tid siden, og det er da synd han skal starte med så meget
> bøvl, når han bruger så meget af sin sikkert sparsomme fritid på

Hejsa

Ja serveren gik død igen, jeg er i dette øjeblik ved at geinstaler
maskiinen og restore de forskellige sites fra backup.

Jeg regner med at have det hele klar i løbet af næste uge.

Særte sjæle bør iøvrigt holde sig fra sitet jegergrim.dk som absolut
intet har med katte at gøre.

Problmet lader til at være et eller andet cronjob der kører om søndagen
til trasher filsystemet på / partitionen hvilket gør maskinen umulig at
komme i kontakt med andet end ping.

Jeg beklager alt bøvlet men håber det kommer i orden efter denne reinstall.

- Tonny

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-10-06 22:09

Tonny Jørgensen <tonny@debug.dk> wrote:

> Jeg beklager alt bøvlet men håber det kommer i orden efter denne
> reinstall.
> - Tonny

Det er sandelig da ikke din skyld Tonny. Det er synd for dig at du
skal udsættes for det igen. Nu bruger jeg jo OE, så det betyder ikke
så meget for mig. Jeg undrede mig bare hvorfor der næsten ikke kom
indlæg fra mange af dem som plejer at skrive.

Håber det vil lykkes for dig denne gang også. Pøj pøj.

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 30-10-06 23:32

Tove Krieger wrote:

> [...]
> mange af dem som plejer at skrive.
>
> Håber det vil lykkes for dig denne gang også. Pøj pøj.

Hej Tove Og alle jer andre

Mod defekt hardware kæmper selv den dygtigste teknikker forgæves. Nu er
disken skiftet og maskinen reinstaleret.

Jeg vil gerne have tilbagemeldinger på astor@aub.dk (webmoster adressen
virker pt ikke), hvis noget ikke virker som det skal.

Jeg har opgraderet til en nyere version af freebsd samt en nyere version
af php (php5.1.3 og freebsd 6.1), så det kan ske at noget måske skal
rettes lidt til.

Jeg håber vi denne gang kan holde os lidt længere i luften. Det kostede
en køretur til kbh og 1 stor menu hos McD at få den i luften..

- Tonny

Fra : Siri

Dato : 01-11-06 19:33

> [...]
>
> Jeg håber vi denne gang kan holde os lidt længere i luften. Det kostede
> en køretur til kbh og 1 stor menu hos McD at få den i luften..

Yo Tonny
Tak for dit slid - hvis du kan lide McD, så håber jeg at siden giver
(måske skal vi have en Tonny-konto *GG*) - ellers må du vist have min
opskriftsfil på det helt nemme i den sunde afdeling - som smager godt
Når du skriver
"Problmet lader til at være et eller andet cronjob der kører om søndagen
til trasher filsystemet på / partitionen hvilket gør maskinen umulig at
komme i kontakt med andet end ping."
Ja, så er jeg helt hægtet af - men kors, hvor er jeg glad for, at det er
du ikke!

"Særte sjæle bør iøvrigt holde sig fra sitet jegergrim.dk som absolut
intet har med katte at gøre."
Tusind tak for advarslen - jeg er jo nok lidt af et pivedyr, så - tak
igen!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar