opdatering ved Gravid kat.
Fra : Soliema

Dato : 27-10-06 15:26

Hejsa alle sammen.
Ja, nu tror jeg at mittepivs fødsel er veloverstået og det endte med 4
kærnesunde killinger.
De ligger lige nu og hygger sammen med deres mor og der er meget liv i dem
alle og meget lyd

Det kom til at se sådan her ud :

1 stk grå med hvid - vægt 130 g
2 stk sort med hvid - vægt 125 og 130 g
1 stk kulsort - vægt 130 g.

takker igen for alle de gode svar, op til fødslen, det gjord det hele meget
lettere også selv om den sidste skulle hjælpes ud og at mitte ikke rigtig
kunne finde ud af at bide navlestrengen over på dem

hun har generalt været meget forvirret over, hvad der skete, fordi den lille
grå blev født i kattebakken .

billeder kommer senere

Mvh
Anne Mette

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-10-06 15:37

Soliema <soliema@tdcadsl.invalid> wrote:
> [...]
> med 4 kærnesunde killinger.
> De ligger lige nu og hygger sammen med deres mor og der er meget

Jamen så rigtig hjerteligt til lykke med de 4 små nye misser. Godt det
er overstået. Glæder mig til at se billeder af dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-06 16:57

Soliema wrote:
> [...]
> ikke rigtig kunne finde ud af at bide navlestrengen over på dem
>
> hun har generalt været meget forvirret over, hvad der skete, fordi

Mange gange tillykke med familieforøgelsen...

Glæder mig til at høre mere om dem, og måske se billeder

Louise og Buster

Fra : Niels Pein

Dato : 27-10-06 17:48

"Soliema" skrev ...
> Hejsa alle sammen.
> Ja, nu tror jeg at mittepivs fødsel er veloverstået og det endte med 4
> kærnesunde killinger.

* snip *

Kanon. Der var efterhånden opbygget en hvis spænding efter de foregående
indlæg, så rart at høre at alle har det godt.
--
Hilsen
Niels

Fra : Denise

Dato : 27-10-06 20:32

Soliema wrote:
> [...]
> kærnesunde killinger.
> De ligger lige nu og hygger sammen med deres mor og der er meget liv

Næææh, tillykke med flokken. Dejligt alt gik som det skulle

--
Hilsen Denise