Attest på hankat til parring
Fra : dpl

Dato : 25-10-06 11:07

Hejsa
Vores hankat Viktor er på dame-besøg i udlandet, hos en sød opdrætter,
der desværre ikke taler og skriver så godt engelsk. Hun skriver at hun
skal bruge et mating paper/cover note(?), med informationer om
hankatten, for at få registreret evt. killinger, og at dette papir skal
udstedes af vores katteklub, Darak. Hun er selv i tvivl om navnet på
papiret...

Nogen her der har ide om, hvad det drejer sig om? En parringsattest
ville jeg tro hun skulle have hos sin egen katteklub, ikke vores?

Hilsen Dorthe

Fra : HSLK

Dato : 25-10-06 15:45

Hejsa Dorthe

Hvis du vil have en parringattest på engelsk er du velkommen til at skrive
til mig jeg har en liggende.

bankehytten@kattebakkentdcadsl.dk

knus Henriette.

p.s. fjern kattebakken

Fra : dpl

Dato : 25-10-06 17:03

Hej Henriette
Jamen det vil jeg da gerne, hvis det altså er det hun skal bruge. Mener
du, det er det hun mangler? Jeg kan selvfølgelig prøve at sende den til
hende, og se hvad hun siger... Der kommer lige en mail.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : HSLK

Dato : 25-10-06 17:57

Hejsa

Det er vist lidt forskeligt havd de forskelige udlandske opdrætter ønsker
men umuldbart ville jeg da mene det er hende selv der skal udfylde
parringsattest fra hendes eget land da det jo er hende der skal søge
stamtavlerne men der sker vel intet ved at sende hende den engelske
udgave.

Du sender bare en mail så får du den på engelsk om ikke andet så har du
den

knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : dpl

Dato : 25-10-06 23:18

HSLK skrev:
> [...]
> udgave.
>
> Du sender bare en mail så får du den på engelsk om ikke andet så har du

Nu har jeg sendt den til hende på mail i første omgang, så må vi se, om
det er det hun mener. Tak for hjælpen!

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/