gravid mis.
Fra : Soliema

Dato : 23-10-06 15:40

Hejsa igen.
Ja, der er stadig ikke sket noget med min gravide kat, men ville lige høre
om der kommer klar udflåd, hvis fødselen er oppe over ?

Mvh
Anne Mette

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-10-06 18:21

Soliema <soliema@tdcadsl.invalid> wrote:
> Hejsa igen.
> Ja, der er stadig ikke sket noget med min gravide kat, men ville
> lige høre om der kommer klar udflåd, hvis fødselen er oppe over ?

Det ved jag faktisk ikke Mette, jeg har ikke selv erfaringer med
drægtige hunkatte, jeg har altid kun haft hankatte, og den lille
hunkat jeg har nu er steriliseret. Hjemmesiden, som mange skriver fra
har været gået ned de sidste par dage, så det bliver måske lidt småt
med hjælpen derfra.

Jeg sender lige et link til netdyredoktor, som jeg synes er meget
oplysende:

http://www.netdyredoktor.dk/sw15347.asp

Håber det måske kan bruges. Held og lykke med den lille mormis.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Soliema

Dato : 23-10-06 19:18

> [...]
> oplysende:
>
> http://www.netdyredoktor.dk/sw15347.asp
>
> Håber det måske kan bruges. Held og lykke med den lille mormis.

Takker for svaret Tove, men har bare læst og læst om kattefødsler på nettet
og det har måske bare forvirret mig

Jo tak, vi krydser finger for at det er snart, har læst at man kan begynde
at se missebabyerne sparke fra uge 6 og det er over 14 dage siden jeg så det
første spæde puf

Mvh
Anne Mette