død kat i Fensmark
Fra : Ma~

Dato : 22-10-06 19:47

Katten er stribet i nuancer som brun, sort og hvid men
med rødt, især i hovedet og på ben og mave. Hvide poter.

Billede af kat findes på:
http://img233.imageshack.us/my.php?image=06okt0732me2.jpg
eller: http://kortlink.dk/34v9

Der er ikke blod eller den slags at se. Hvis den er påkørt
har det heller ikke gjort den flad eller noget i den stil
så det er okay at kigge på billedet.

Cirka sted for fund:
http://maps.google.com/maps?t=k&hl=en&q=55.279122,11.808206
eller: http://kortlink.dk/34v8
Holmegaardsvej ca. nr. 10

Så vidt jeg kunne se har den ikke halsbånd og det ser ikke
ud som om den har øretatoveringer. Den har en hel hale, så
det er nok ikke en af de herreløse katte som holder til ved
pizzeriaet overfor skolen.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 23-10-06 13:17

<klip> Så vidt jeg kunne se har den ikke halsbånd og det ser ikke
> ud som om den har øretatoveringer.
<klip>

Der er en lillebitte chance for at den kan være microchippet (hvilket man
ikke kan se, derfor er det generelt spild af penge, vælg altid øremærkning i
_begge_ ører!)
så hvis du har mulighed for at få katten til en dyrlæge, så kan de på ca. 10
sekunder finde ud af om den er det eller ej.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor