Hjemme igen
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-06 19:04

Så er Buster og jeg hjemme igen efter vores efterårsferie..

Jeg hentede Buster fra Søften Kattepension kl ca 10-45 i formiddag, og han
var _meget_ glad for at se mig.
Med det samme jeg kom ind i buret til ham vill han kæle, og det kunne kun
for for langsomt med at få mig duftmærket på ny.
Izabella fra kattepensionen fortalte at Buster var _meget_ kælen og med det
samme hun viste sig var han den der talte højest for at få opmærksomhed..
Hun havde været rigtig glad for at have ham, og havde fået en rigtig god
kontakt med ham..

Han havde dig ikke spist så meget dernede, og det kan jeg faktisk godt se på
ham, jeg synes han har tabt sig noget på den uge.. Ikke at han har taget
skade af det, men synes det er lidt meget på relativ kort tid...
Da han kom hjem spiste han godt, så godt at han afleverede det hele igen af
tre gange efter aftensmaden. En gang i lænestolen, selvfølgelig under det
æppe der ligger på stolen, en gang under stolen, og en gang på gulvtæppet i
havestuen..

Han er meget glad for at være kommet hjem, og ville ud i haven med det
samme... Men ´han kommer ofte ind for at sige hej og være sikker på at jeg
er her endnu...
Har på fornemmelsen han l igger inde i sengen hele natten i nat...

Jeg selv havde en god uge i Frankrig, er bare noget træt efter at skulle
sove i bussen på vej hjem... Så har nappet en time på sofaen i eftermiddags,
og er sikker på at jeg kommer til at sove godt i nat...

Mange hilsener fra Louise og Buster

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-10-06 20:22

Louise <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote:
> Så er Buster og jeg hjemme igen efter vores efterårsferie..

Hjerteligt velkommen hjem til lille Danmark igen. Håber du havde en
hyggelig tur.

Det var godt at Buster var så glad for at se dig, og hvis han ikke har
været hjemme fra før, så er det sikkert derfor han ikke har spist så
meget på pensionen. Det er jo nok også derfor han har kompenseret ved
at grovspise da han kom hjem, og det har maven så ikke kunnet holde
til. Hovedsagen er at hans mor er hjemme igen, så alt igen er ved det
gamle.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats