Mine katte
Fra : Jette

Dato : 17-10-06 22:28

Det er snart længe siden, at jeg har lagt billeder ind af mine to katte, men
nu er der kommet et par nye. Hvis nogen af Jer har lyst til at se dem, så
skulle nedenstående link meget gerne føre Jer ind til mine mapper.

Håber det virker. Måske kan nogen af Jer huske Laurits (det er ham med det
dårlige tandkød), det går rigtig fint med ham, han får desværre stadig
medicinen, for hvis vi prøver uden, så bliver tandkødet meget rødt efter
bare et par dage. Men han er nu på 1/2 pille om dagen. Han er stadig med
alle vegne, skal helst være ved siden af mig - og sover stadig ved siden af
min hovedpude (næsten) hver nat - og jeg får stadig nogen klap på kinden,
hvis jeg stopper for tidligt med at nusse ham og vi holder stadig i pote
inden vi sover.

Ludwig er mere reserveret og jeg ved ikke, hvor han sover - det sker ikke så
tit at han opholder sig i nærheden, men i dag var han dog helt vild for at
være med i havehuset, hvor vi drak kaffe, da jeg kom hjem fra arbejde. Måske
bliver han mere indekat nu hvor det er koldt om natten.

Hilsen Jette

Fra : Hanne Engermann

Dato : 17-10-06 23:23

Rart at høre fra dig igen og var straks inde og kigge billeder - absolut
to flotte fyre, du kan være stolt af (og det er du vel også).

Jeg kan ikke rigtigt huske, er det Cortisone, Laurits får? Hvis ja, så
trøst dig med, at det ikke har samme voldsomme virkning på katte som på
mennesker og hunde. Prøvede du også Antirobe? Det skulle have en
virkelig god effekt på dårligt tandkød.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann "Natravnen"
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-10-06 13:06

Jette <jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> wrote:
> [...]
> katte, men nu er der kommet et par nye. Hvis nogen af Jer har lyst
> til at se dem, så skulle nedenstående link meget gerne føre Jer ind

Det er et par pragteksemplarer du har. Nej, hvor er de søde. Jeg er så
betaget af Laurits' "tegninger". På billederne ser det også ud som det
er en blanding af gråstribet og tortie (men det er en hankat, så det
er jo umuligt). Ludwig er også rigtig smuk, med alle sine striber.

Jeg skal da også lige fortælle at jeg synes din hund ser rigtig god og
rar ud. Dem kan du være stolt af.

Tove