katte og printere, en lille film
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 18:36

Hej NG
Prøv lige at se denne søde film, jeg fandt link til, på en anden ng.
Markus VS Hp
http://www.youtube.com/watch?v=xG-swkL0s7M

Jeg kender det alt for godt fra min fax. Jeg har flere gange måtte genskrive
dem fra
Fax hukommelsen.
Mvh Allan

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-10-06 19:28

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote:

> Hej NG
> Prøv lige at se denne søde film, jeg fandt link til, på en anden ng.
> Markus VS Hp
> http://www.youtube.com/watch?v=xG-swkL0s7M

Det var da utroligt. Den kat er fuldstændig magen til Jesus. Og han æder
også mine udskrifter. Det må være noget genetisk.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-10-06 19:36

> [...]
> Markus VS Hp
> http://www.youtube.com/watch?v=xG-swkL0s7M
>
> Jeg kender det alt for godt fra min fax. Jeg har flere gange måtte

LOL Herlig mis, det lader til den har styr på det med printningen
(og makuleringen).

--
Venlig hilsen

Tove

Fra : Denise

Dato : 17-10-06 20:22

Allan wrote:
> [...]
> Markus VS Hp
> http://www.youtube.com/watch?v=xG-swkL0s7M
>
> Jeg kender det alt for godt fra min fax. Jeg har flere gange måtte

Ha ha, den er herlig

--
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 17-10-06 20:35

Ja, jeg synes nu ikke at det er så sødt eller sjovt, hvis man sidder og
arbejder, så jeg har da heldigvis fået opdraget min
elskeratliggeforantastaturetkat til at printeren er forbudt område - f.eks.
koster farveprint af billeder faktisk for meget til at blive strimlet.
Hilsen Jette

Fra : Siri

Dato : 18-10-06 15:52

> [...]
> koster farveprint af billeder faktisk for meget til at blive strimlet.

Yo dér
Efter at have grinet godt af det energiske og dejlige misserdyr (tak for
linket!), så tænkte jeg, at dér var vist brug for lidt klikkertræning/en
vandpistol - hvis man ellers kunne få en fiks og brugbar lille én... Jeg
har forsøgt i BR flere gange, men de har kun kæmpe 'pumpguns'
Ellers har jeg brugt sammenkrøllet papir eller pap, det virkede
efter ganske få forsøg, 'and she never knew what hit her' - ialtfald
stoppede den lille unode, min søde Giamis havde.
Katte er kloge - de kan trænes...
Og så er de bare dejlige - charmerende og nuttede personligheder
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar