\"lillesøster-kat\" hva´så???
Fra : Helle Koch

Dato : 16-10-06 17:13

Hej

Vi har en voksen kasteret hankat på ca 1,5 år og har nu fået endnu et
hittebarn - en lille, vist nok, hunkat..... Hvordan får vi bedst de to
til at acceptere hinanden?? Er der nogen der har erfaringer med dette
modtages de gerne.

Med venlig hilsen
Helle Koch

Fra : Denise

Dato : 16-10-06 18:42

Helle Koch wrote:
> [...]
> hittebarn - en lille, vist nok, hunkat..... Hvordan får vi bedst de to
> til at acceptere hinanden?? Er der nogen der har erfaringer med dette

Du kan læse lidt i artiklen på gruppens hjemmeside
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=45&cat=1

Med så unge dyr tror jeg ikke det bliver så vanskeligt, men gør det stille
og roligt, og se hvordan det går, så kan du nok føle, hvornår de kan sættes
helt sammen. Hankatten vil nok prøve at opdrage lidt på killingen og det må
han også godt, men du kan selv se og føle, hvornår du synes du vil gribe
ind.

--
Hilsen Denise