er gruppen død?
Fra : M. Andersen

Dato : 29-11-06 19:19

eller er der noget galt med min Outlook Express? Det sidste indlæg er fra d.
25/10!

Mette

Fra : nana sørensen

Dato : 29-11-06 19:43

"M. Andersen" <mga_ssinjin@yahoo.dk> wrote in message
> eller er der noget galt med min Outlook Express? Det sidste indlæg er fra
> d. 25/10!
>
> Mette
>'

Der er nye indlæg fra idag også hos mig, så mon ikke der er en fejl et sted?

Fra : M. Andersen

Dato : 29-11-06 19:51

Jo, og det hjalp helt enormt at jeg postede, så hentede den de sidste
indlæg - undskyld min spam

Mette

Fra : Ami Prange

Dato : 29-11-06 21:43

"M. Andersen" <mga_ssinjin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jo, og det hjalp helt enormt at jeg postede, så hentede den de sidste
> indlæg - undskyld min spam
>
> Mette

Hej Mette
Nåe en høflig forespørgsel er vel ikke spam skulle jeg mene
hyggehils fra Ami

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-11-06 21:51

Ami Prange <woopie@mail1.stofanet.dk> wrote:
> "M. Andersen" <mga_ssinjin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mette.
Det tror jeg da ikke vi er, jeg har kunnet se indlæg hele tiden. Du
spammer skam ikke, man har da lov til at forhøre sig lidt en gang
imellem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : nana sørensen

Dato : 29-11-06 23:40

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message

> Hej Mette.
> Det tror jeg da ikke vi er, jeg har kunnet se indlæg hele tiden. Du
> spammer skam ikke, man har da lov til at forhøre sig lidt en gang imellem.

Hyggeligt svar. i alle de andre grupper er folk nærmest nazistiske
omkring hvordan folk skriver, hvor de gør det, om indlægget er korrekt osv
osv. Det er nærmest pinligt. Rart når folk bare siger I orden. Elsker denne
gruppe.

Fra : Ralph

Dato : 30-11-06 00:54

> [...]
> omkring hvordan folk skriver, hvor de gør det, om indlægget er korrekt osv
> osv. Det er nærmest pinligt. Rart når folk bare siger I orden. Elsker

HØRT, dog pånær de satans gadekrydsejere, os med RIGTIGE hunde burde
dog........

Bare for sjov.

--
Ralph

Fra : Leyna

Dato : 30-11-06 06:22

On Thu, 30 Nov 2006 00:54:22 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>HØRT, dog pånær de satans gadekrydsejere, os med RIGTIGE hunde burde

Rigtige hunde er gadekryds. Bare så du ved det!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk