Matal skilte af hunde i siluet??
Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 00:02

Hej folkens.
Jeg har set nogle opdrættere der havde sådan et metalskilt på en granitsten,
i deres indkørsel, hvor den respektive race var skåret ud i siluet.
Nogen der ved hvor man kan få fat i disse?

Fra : Kim Christensen

Dato : 29-11-06 05:48

M&G skrev:
> [...]
> i deres indkørsel, hvor den respektive race var skåret ud i siluet.
> Nogen der ved hvor man kan få fat i disse?

Sådanne skilte har jeg også set enkelte steder, men aldrig til salg.
Umiddelbart vil jeg mene at det er skilte der er lavet på bestilling
ved en skiltemager. Jeg kender også en der har lavet en vejrhane
(apropos med en hønsehund), men også dette er enkeltfremstillinger.

hilsen Kim

Fra : makkerlone

Dato : 29-11-06 08:47

M&G skrev:
> [...]
> i deres indkørsel, hvor den respektive race var skåret ud i siluet.
> Nogen der ved hvor man kan få fat i disse?

Hvilken race søger du?
Jeg ved hvor man kan købe nogle med border collies.

Lone

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 16:06

Der er en beagle jeg søger.

Fra : qfha

Dato : 29-11-06 21:25

M&G skrev:
> [...]
> i deres indkørsel, hvor den respektive race var skåret ud i siluet.
> Nogen der ved hvor man kan få fat i disse?

Jeg har et, som jeg har fået af nogle hundevenner. De havde fået
lavet dem hos en lokal smed. De havde givet ham en fotokopi af en egnet
hund, og smeden skar hunden ud i metal efter det.

mvh
qfha