Hundeopdragelse
Fra : JBH

Dato : 26-11-06 09:25

Hvad mener I om denne. ?

http://ekstrabladet.dk/112/article246830.ece

Jeg tror nu ikke helt det er så enkelt som Ekstrabladet skriver (er set før
med Ekstrabladet)

mvh
JBH

Fra : C.H

Dato : 26-11-06 12:17

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article246830.ece
>
> Jeg tror nu ikke helt det er så enkelt som Ekstrabladet skriver (er set

Jeg synes nærmest det ligner en aprilsnar...
Om det er det Belgiske folk der er helt tabte hvad angår hundeopdragelse,
eller det er EkstraBladet, der løber med en halv vind, det skal jeg ikke
kunne sige...

Towligt ser det ud...

CH

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-06 12:33

JBH <skodkontoen@hotmail.com> wrote:
> Hvad mener I om denne. ?
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article246830.ece
>
> Jeg tror nu ikke helt det er så enkelt som Ekstrabladet skriver (er
> set før med Ekstrabladet)

Selvom Ekstrabladet efterhånden er berømt for deres "ænder", så tror
jeg såmænd nok at der sikkert er noget om det. Jeg kunne så i den
anledning godt tænke mig at vide hvad der sker med ejerne når
myndighederne tænker sig at være så rabiate overfor hunde med forkert
opdragelse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats