Labrador tæve
Fra : Kab

Dato : 25-11-06 17:08

Da jeg pga. af flytning desværre er nødsaget til at skilles fra min dejlige
5 årige labrador tæve , søger jeg her igennem en dejlig familie , som kunne
tænke en sød og dejlig familiehund som også er meget glad for at gå på
jagt........

Det ideelle sted vi være på et sted i det sønderjyske , det er eneste krav
er at i skal garantere at hun får det godt mit lille hjerte barn i sit nye
hjem

Kab

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 25-11-06 18:34

"Kab" <pa2@*****mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er at i skal garantere at hun får det godt mit lille hjerte barn i sit nye

Hej Kab

jeg har for 2 mdr. siden måttet sige farvel til min gule lab.tæve, der kun
blev 6½ år.
Hun måtte aflives på grund af sygdom.

Jeg vil gerne høre mere om din tæve. Er hun sund og rask? Kan hun med andre
hunde og katte?

Jeg har en gul lab.tæve på 4½ år, som savner sin makker, og jeg er p.t. i
gang med at søge efter en ny tævehvalp, men ville også være interesseret i
en voksen hund, hvis altså hun er rask, for jeg har været igennem et meget
hårdt og langvarigt forløb med min ældste hunds sygdom.

Du kan kontakte mig på mail nilleslystFJERNDETTE@yahoo.dk

Jeg bor på Langeland, men vil ikke have noget imod at køre efter den rigtige
hund.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 25-11-06 22:01

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Kab

Jeg vil gerne høre mere om din tæve. Er hun sund og rask? Kan hun med andre
> hunde og katte?
> Venlig hilsen, Anelise

hej hundevenner i nyhedsgruppen

Jeg har nu hørt fra Kab.
Det viser sig, at hans tæve for en uge siden fødte 6 hvalpe, som naboens
golden retriever er far til, således at det ikke er én, men hele 7 hunde,
som han ønsker at finde et nyt hjem til. En oplysning, som jeg mener burde
have fremgået af hans oprindelige indlæg, hvis han da ikke er en troll.

Så jeg leder videre efter en lab.hvalp fra en ansvarlig opdrætter og har
allerede en i kikkerten.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : jopa

Dato : 25-11-06 22:07

A. S. Nielsen skriblede bla:

> [...]
> hele 7 hunde, som han ønsker at finde et nyt hjem til. En oplysning,
> som jeg mener burde have fremgået af hans oprindelige indlæg, hvis
Apropo tråden om muskelhunde

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 26-11-06 10:52

On Sat, 25 Nov 2006 22:06:34 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk>
wrote:

>A. S. Nielsen skriblede bla:

>Apropo tråden om muskelhunde

Jeg er sg* da ingen troll!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-11-06 13:25

> Jeg er sg* da ingen troll!

Nej da, du er kun en MuskelHun ))

M.V.H....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 26-11-06 18:26

On Sun, 26 Nov 2006 13:24:39 +0100, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Nej da, du er kun en MuskelHun ))

<hviske> Det meste er vist fedt.</hviske>
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 26-11-06 10:51

On Sat, 25 Nov 2006 22:01:22 +0100, "A. S. Nielsen"
<nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote:

>Så jeg leder videre efter en lab.hvalp fra en ansvarlig opdrætter og har
>allerede en i kikkerten.

Ansvarlig opdrætter kan det vist ikke siges at være, men naboen har et
helt hold pragtfuld lab-x hvalpe, hvis det skulle være noget. Jeg kan
i hvert fald stå inde for at faderen er god nok.

Og hvis det er en tæve i går efter så er dere den smukkeste lille pige
imellem, som jeg gerne selv ville ha' haft, hvis ikke lige det er
fordi jeg ikke tror hun bliver ret stor.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 26-11-06 11:03

Leyna wrote:
> Og hvis det er en tæve i går efter så er dere den smukkeste lille pige
> imellem, som jeg gerne selv ville ha' haft, hvis ikke lige det er
> fordi jeg ikke tror hun bliver ret stor.

Så, nu får du tæsk fordi du ikke bruger markedsgruppen

/Jens

Fra : jopa

Dato : 26-11-06 11:10

pwh skriblede bla:

> Så, nu får du tæsk fordi du ikke bruger markedsgruppen

Det er kun forbudt når nogen, jeg siger ikke hvem Jensen sælger hundemad
herinde
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 26-11-06 12:46

> Det er kun forbudt når nogen, jeg siger ikke hvem Jensen sælger
> hundemad herinde

Der var alligevel igen der gad købe det hø,
nu får de lov til at æde det selv

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 26-11-06 18:27

On Sun, 26 Nov 2006 11:03:08 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Så, nu får du tæsk fordi du ikke bruger markedsgruppen

Jamen jeg er helt grøn hvad angår usenet...?
Eller noget...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 26-11-06 11:23

> [...]
> imellem, som jeg gerne selv ville ha' haft, hvis ikke lige det er
> fordi jeg ikke tror hun bliver ret stor.

Hej Leyna

jeg har set dine billeder af hvalpene, og de er da som alle dyrebørn helt
uimodståelige. Men efter mine triste oplevelser med min nyligt aflivede
Molly, er jeg meget optaget af min kommende hunds sundhed, og det betyder
for en labradors vedkommende, at forældredyrene og deres forfædre i så mange
led som muligt er gennemundersøgt for HD, albuedysplasi og for
øjensygdommene PRA og cataract.
Så føler jeg, at jeg har gjort, hvad jeg kunne, selv om jeg er klar over, at
der alligevel kan opstå sygdomme, også de nævnte, som man aldrig kan gardere
sig helt imod.

Jeg er med disse udtalelser på ingen måde ude på at starte en diskussion om
hunde med og uden stamtavle, eller om racerene hunde kontra blandinger. Men
forløbet med min dejlige Molly de sidste par år har berørt mig meget, og
derfor føler jeg som anført.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Leyna

Dato : 26-11-06 18:29

On Sun, 26 Nov 2006 11:23:22 +0100, "A. S. Nielsen"
> [...]

>forløbet med min dejlige Molly de sidste par år har berørt mig meget, og

Det forstår jeg udmærket, men jeg måtte jo prøve. At købe en hund uden
stamtavle er lotteri.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 26-11-06 18:40

Leyna wrote:
> Det forstår jeg udmærket, men jeg måtte jo prøve. At købe en hund uden
> stamtavle er lotteri.

Jeg har vundet 1'ste præmien begge gange

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 26-11-06 21:02

On Sun, 26 Nov 2006 18:40:20 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg har vundet 1'ste præmien begge gange

Det har jeg så osse, men jeg forstår fint bevæggrunden for at vælge en
racehund med stamtavle.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 26-11-06 22:11

> Det har jeg så osse, men jeg forstår fint bevæggrunden for at vælge en
> racehund med stamtavle.

Det gør jeg da også, specielt hvis man har brændt fingrene.
Men jeg kunne nu sagtens finde på at tage en blanding igen,
de blandinger jeg vil have er bare ikke så lette at finde

/Jens

Fra : Kab

Dato : 26-11-06 14:05

ja Annelise som har så travlt med at kalde alle for troll. det er rigtig at
hun for en uge siden har fået 6 hvalpe , det er også korrekt at de skrev jeg
til dig i den 1. mail hvor jeg også gav udtryk for hvor jeg havde lagt
indlægget som jeg havde , så din udmelding her i gruppen er jeg noget
uforstående over for ................
Men lad venligst værd med at give udtryk for at jeg er useriøst , for det er
nok nærmere en titel der passer på dig....
hilsen kab

Fra : pwh

Dato : 26-11-06 14:32

Kab wrote:
> [...]
> udtryk for hvor jeg havde lagt indlægget som jeg havde , så din
> udmelding her i gruppen er jeg noget uforstående over for

Annelise har da ret i at det er useriøst at annoncerer med 1 hund,
hvis det er 7 hunde du vil have formidlet.

Prøv i markedsgruppen i stedet for, der har du måske mere held.

/Jens