Aldrig hørt før!
Fra : otnfjern@stofanet.dk

Dato : 25-11-06 16:26

Hej
Jeg var i skoven med min ca. 4 års lab - han. På vejen mødte vi en der
luftede 2 hunde. Den ene var en sort lab - han - den anden var en
schaefer - kønnet kunne jeg ikke lige se. Da vi passerede hinanden var
min meget interesseret og satte sig ned og kiggede efter dem. Derpå
forsøgte han at følge dem - dvs. hev for at komme afsted. Da det ikke
lykkedes - satte han sig igen og begyndte at hyle, gø og pibe. Lagde sig
ned og forsøgte at kravle efter dem. Det har jeg aldrig oplevet før.
Hvis schaeferen var en hun og i lødetid - kunne det måske være
forklaringen. Vi har dog tidligere mødt hunhunde i løbetiden uden at han
har givet lyd fra sig. Har nogen en anden forklaring?

PFT

otn