Att Leyna: Barf af Oy
Fra : pwh

Dato : 22-11-06 21:26

Der er et par kapitler i Barfbiblen der er målrettet
mod opfostring af hvalpe, jeg scanner dem gerne ind til dig.
Det kommer til at fylde en del, men jeg kan bide det over
i den størrelsese du kan klarer.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 22-11-06 22:53

On Wed, 22 Nov 2006 21:26:09 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Der er et par kapitler i Barfbiblen der er målrettet
>mod opfostring af hvalpe, jeg scanner dem gerne ind til dig.
>Det kommer til at fylde en del, men jeg kan bide det over
>i den størrelsese du kan klarer.

Min mail virker. Skal vi ikke ta' den dér?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 23-11-06 11:10

> Min mail virker. Skal vi ikke ta' den dér?

Den er hermed afsendt, jeg var nød til at bide den over
i 19 stykker, ellers brokkede min egen Mailserver sig.
Den fylder også knap 27Mb

Andre der vil have filen er self også velkommen.

/Jens (som bør have et kys til gode hos Leyna)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-11-06 11:33

> [...]
> Den fylder også knap 27Mb
>
> Andre der vil have filen er self også velkommen.
>
> /Jens (som bør have et kys til gode hos Leyna)

bare kom med den!
hvor var det at du havde bestilt bogen iøvrigt?
jeg havde tænkt mig at give mig selv den i julegave, så får jeg da i det
mindste en gave..(-;

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : pwh

Dato : 23-11-06 12:45

> bare kom med den!

Nu har jeg prøvet at sende den til dig 2 gange uden held,
både som 2Mb filer og som 1 Mb filer.
Jeg har fjernet NOSPAM i adressen.

> hvor var det at du havde bestilt bogen iøvrigt?
> jeg havde tænkt mig at give mig selv den i julegave, så får jeg da i
> det mindste en gave..(-;

Den er købt for 358kr via Amazon.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-11-06 13:07

> Nu har jeg prøvet at sende den til dig 2 gange uden held,
> både som 2Mb filer og som 1 Mb filer.
> Jeg har fjernet NOSPAM i adressen.

> Den er købt for 358kr via Amazon.
>
> /Jens

-jamen rare jens, det er måske derfor jeg kan blive ved med at gemme og
gemme og gemme... (-; det går fint igennem! takker mange gange!

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 23-11-06 13:56

On Thu, 23 Nov 2006 11:10:23 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>Den fylder også knap 27Mb
>
>Andre der vil have filen er self også velkommen.
>
>/Jens (som bør have et kys til gode hos Leyna)

Et kys? Du kan få et par på låget for at spamme min mailbox. *GGG*
Jeg har lige sendt dig en mail, men vil da lige nævne at det med at
dele filer op har du ikke været så heldig med. *G*
Måske et andet postprogram ville være en go' investering?

Jeg får dig lige oprettet på ftp'en, så kan du sende filen uden at
skulle klippe noget i stykker.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 23-11-06 14:17

Leyna wrote:
> Et kys? Du kan få et par på låget for at spamme min mailbox. *GGG*
> Jeg har lige sendt dig en mail, men vil da lige nævne at det med at
> dele filer op har du ikke været så heldig med. *G*

Jeg har intet gjort, giv Outlook skylden hvis det ikke virker.
Men det lyder da til at Marie ikke har problemer.

> Måske et andet postprogram ville være en go' investering?

Hvad der er gratis er godt, og det er Outlook

> Jeg får dig lige oprettet på ftp'en, så kan du sende filen uden at
> skulle klippe noget i stykker.

Ok.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-11-06 14:31

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> Et kys? Du kan få et par på låget for at spamme min mailbox. *GGG*

ROFL Jeg kan lige forestille mig at ham Billinghurst også
kunne tænke sig at knalde dig et par med det samme, når du
piratkopierer fra hans bog. Det er godt at han (måske ?) ikke forstår
dansk.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 23-11-06 14:47

> ROFL Jeg kan lige forestille mig at ham Billinghurst også
> kunne tænke sig at knalde dig et par med det samme, når du
> piratkopierer fra hans bog.

Shhh... sig det ikke højt
Faktisk tror jeg at han ville opfatte det som at jeg laver reklame,
hele bogen orker jeg godt nok ikke scanne ind

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-11-06 15:21

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> Shhh... sig det ikke højt
> Faktisk tror jeg at han ville opfatte det som at jeg laver reklame,
> hele bogen orker jeg godt nok ikke scanne ind
>
> /Jens

Han ville sikkert være helt tilfreds med den reklame du allerede har
givet ham her i gruppen Fortsæt med det Jens, så kan det være
du måske kan få en slags "royalty" for din store indsats.

Fra : pwh

Dato : 23-11-06 15:25

> Han ville sikkert være helt tilfreds med den reklame du allerede har
> givet ham her i gruppen Fortsæt med det Jens, så kan det være
> du måske kan få en slags "royalty" for din store indsats.

Så tilkommer æren nok Søren LH, det var ham der anbefalede mig bogen.

/Jens