Erfaringer med addison?
Fra : HvB

Dato : 18-11-06 18:59

Efter i flere år at have søgt en forklaring på min cairns problemer er jeg
blevet foreslået undersøgelse for addisons syndrom.

Nogle der har erfaringer?

HvB

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 19-11-06 14:35

"HvB" <Baldrian(re)@(move)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Efter i flere år at have søgt en forklaring på min cairns problemer er jeg
> blevet foreslået undersøgelse for addisons syndrom.
>
> Nogle der har erfaringer?
>
> HvB

Jeg har ikke personlige erfaringer med dette.
Du kan læse mere om det på følgende link fra netdyredoktor:

http://www.netdyredoktor.dk/sw3761.asp

God bedring til din hund.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : HvB

Dato : 19-11-06 19:27

"A> Jeg har ikke personlige erfaringer med dette.
> Du kan læse mere om det på følgende link fra netdyredoktor:
>
> http://www.netdyredoktor.dk/sw3761.asp
>
> God bedring til din hund.
>
> Venlig hilsen, Anelise

mange tak for linket -har læst det, men jeg søger nok lidt mere personlige
erfaringer.

Og tak for de gode ønsker