De Hunde de Hunde de er sgu genial
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-06 00:14

En go veninde af mig havde en søn der kom ud på for dybt vandt for at fiske
sammen med sine fætter - med et røg begge drenge under , hvem var den første
der nåde at svømme ud - det var sgu deres hund , men han var desvære for
tung så han druknede hendes søn men den anden overlevede ... Det er sgu da
slet og ret imponerende - hunden har aldrig lært det , jeg vil prøve at tage
et billede af den når jeg kommer de ud næste gang - man kan simpelthend se
det på afstand at det er en go hund , der var nogen små snot unger der fandt
det morsomt at gå og losse ham i røven han luntede bare væk de fulgte så
efter ham - vups så vendte han sig og viste tænder hvorpå ungerne lettede
fra jorden og han gik roligt hænd og lagde sig under et bord.

Mv.
Bo M Mogensen

--

www.hollymariecombs.dk

Fra : Studen

Dato : 17-11-06 11:26

"Bo M Mogensen" <tester@tets.dk> wrote in message
> [...]
> bare væk de fulgte så efter ham - vups så vendte han sig og viste tænder
> hvorpå ungerne lettede fra jorden og han gik roligt hænd og lagde sig

Hej Bo

Interessant historie. Ja, de er sgu fantastiske nogle af de historier man
kan høre om hundebedrifter. Jeg syntes nu, det lyder temmeligt mærkeligt, at
hunden skulle have druknet "hendes søn" pga. sin vægt!? Er det sådan det
skal forstås?
Studen

Fra : nana sørensen

Dato : 17-11-06 16:18

> [...]
> kan høre om hundebedrifter. Jeg syntes nu, det lyder temmeligt mærkeligt,
> at hunden skulle have druknet "hendes søn" pga. sin vægt!? Er det sådan

Jeg tror det skal forstås sådan at drengen var for tung, og at hunden derfor
ikke kunne redde ham.