Mig eller hunde - igen
Fra : Kim Christensen

Dato : 15-11-06 09:32

I går aftes så jeg Det er mig eller hunden fra TV2. Er jeg den eneste
der synes at udsendelsen begynder at gå i ring?
Ligesom dengang med udsendelse af samme navn med læderdominaen reelt
bestod af 6 ens afsnit med forskellige skuespillere, så forekommer det
mig at det vi har set af den danske serie indtil nu igen og igen er
menesker der slet ikke kan vise noget lederskab over for deres hund.

Jo, bevares, jagtterrierne fra i går blev bragt til tavshed ved at
kædefodre dem med hundekiks.Man kan ikke gø med mad i munden, klart
nok, men det bliver altså kaldt positiv forstærkning. Hvis det skal
fortætte på den måde som blev skitseret, så må de små hunde
efterhånden veje over 50 kilo stykket hver....?

Må jeg bede om Cesar Millan på rulleskøjter!

Hilsen Kim

Fra : Kiplers.dk

Dato : 15-11-06 09:44

Hej Kim

Jeg synes også afsnittet igår var meget tamt.
Vi hørte mere på en masse snak fra Shirley end vi så træning med
hundene.
Måske det bare var klippet dårligt sammen?

Jeg manglede at få en forklaring på hvorfor hulen de ikke var kommet
længere på de 3 uger? De burde da have trænet....

Håber næste program har mere kød på sig. For 2 små hunde som gøer
og en ejer med et adskillelses problem fra sin hund alá den type vi
så igår, er ikke lige det jeg anser for et så stort problem at man
kan lave et program over det.

Det var godt at der blev sat lidt fokus på den overdrevne fysiske
korreksen af hundene, som jo øjensynligt ikke virkede. Men for ejerne
virkede det hele en tand for sjovt for mig, til at jeg kunne se de selv
så det som et problem.

Og at de ikke var kommet længere på de 3 uger, end da Irene forlod
dem, understøtter bare mine betragtelser...

Måske jeg tager fejl, men jeg håber på mere seriøsitet i næste
program!

MVH Marie.
www.kiplers.dk

Fra : oh@paradis.dk

Dato : 15-11-06 11:39

Kim Christensen skrev:
> [...]
> efterhånden veje over 50 kilo stykket hver....?
>
> Må jeg bede om Cesar Millan på rulleskøjter!

Ja hvad gør man med de hunde der overhoved ikke gider mad/godbider

fra
Jørgen

Fra : Kiplers.dk

Dato : 15-11-06 11:51

Hej Jørgen

Dem motiverer man gennem ros eller gennem leg.
Et stykke skind, et pivedyr, en lille bold. alt muligt som hunden gerne
vil have fat i.

MVH Marie.
www.kiplers.dk

Fra : Jesper HVL

Dato : 15-11-06 17:37

Kim Christensen wrote:

> [...]
>
> Jo, bevares, jagtterrierne fra i går blev bragt til tavshed ved at
> kædefodre dem med hundekiks.Man kan ikke gø med mad i munden, klart

Dét passer ikke! Min beagle kan! *LOL*