Endnu en lady søger nyt hjem...
Fra : C.H

Dato : 10-11-06 21:31

Min mor er ved at flytte fra sit sommerhus med stor have til en lejlighed
uden.
Hun har to hunde en new foundlænder og en blandingshund - Lady.
Måske hun bliver nødt til at skille sig af med begge hunde, men vil forsøge
med en af gangen. (Desværre må hun også af med sin otteårige Norske
Skovkat - men det hører nok til i kattegruppen)

Som sagt: Hundens navn er Lady, hun er 6 år gammel, ligner nok mest en
labrador, men har vistnok lidt hønsehund i sig.
Hun har brug for at komme til et sted med have, og helst hos en familie, der
vil give sig tid til at give hende et indholdsrigt liv.
Hun er ikke god til at gå i snor, men selv gamle hunde kan lære nye tricks.
Hun er ikke en børnehund. Ikke at hun gør dem noget, men hun passer bedst i
en familie, hvor hun er højt prioriteret.

Det er meget vigtigt for min mor, at vide, at Lady kommer et godt sted hen.
Så hvis du kender nogen, der har lyst til at tage sig godt af Lady, så vil
de begge blive meget glade.

CH

Fra : Anita Andersen

Dato : 10-11-06 22:08

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er meget vigtigt for min mor, at vide, at Lady kommer et godt sted
> hen. Så hvis du kender nogen, der har lyst til at tage sig godt af Lady,

Ja..... hvad skal jeg sige.....markedsgruppen.

Mvh
Anita

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-11-06 07:43

"Anita Andersen" <great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja..... hvad skal jeg sige.....markedsgruppen.
>
> Mvh
> Anita

Jamen du behøver slet ikke at sige noget.... Har du ikke noget fornuftigere
at sige, var det faktisk mere passende, at du undlod at sige noget. Du
behøver ikke, gøre dig bemærket ved enhver lejlighed.

M.V.H....Benny..

Fra : Anita Andersen

Dato : 13-11-06 08:01

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at sige, var det faktisk mere passende, at du undlod at sige noget. Du
> behøver ikke, gøre dig bemærket ved enhver lejlighed.

Benny - du behøver, da heller ikke altid at komme med dine bemærkninger.
Du plejer da ellers at være hurtig på aftrækkeren, når nogen annoncerer i
denne gruppe.

Mvh
Anita

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-11-06 16:59

> [...]
> Du plejer da ellers at være hurtig på aftrækkeren, når nogen annoncerer i

Ikke det jeg ved af ????

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 13-11-06 17:49

> [...]
> fornuftigere at sige, var det faktisk mere passende, at du undlod at
> sige noget. Du behøver ikke, gøre dig bemærket ved enhver lejlighed.

*LOL*

/Jens

Fra : Maia Bak

Dato : 11-11-06 12:41

Hvor i landet bor Lady???

/Maia (Bornholm)

Fra : C.H

Dato : 11-11-06 17:44

"Maia Bak" <fornavnefternavn@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor i landet bor Lady???
>
> /Maia (Bornholm)
Lady bor i Nordsjælland - men måske en tur til Bornholm kan arrangeres?

CH